Småkjekset Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 (endret) Om en uke skal jeg til Bergen, og i den sammenhengen tenkte jeg å stikke innom MAC butikken på Kløverhuset for å se om jeg finner meg noe sminke derfra. Jeg har ikke noe særlig erfaringer med sminke, så jeg aner ikke hva det er jeg "trenger". Jo færre produkter jeg trenger for et godt resultat jo bredre, da jeg ikke ønsker å bruke altfor lang tid hver dag på sminke. Det enkle er ofte det beste Har litt urenheter i huden, mest rundt haken og i pannen, men bruker renseprodukter for dette og det ser ut som om det sakte men sikkert bedrer seg. Har litt fet hud i t-sonen. Jeg trenger sikkert en foundation som kan jevne ut fargen i ansiktet, da jeg blir lett rød i kinnene og det ikke alltid ser like flatterende ut. Ønsker å ha et naturlig utseende, så knæsje farger er ikke helt meg. Hvilke produkter har du prøvd og kan anbefale videre? Hvva er prisen på produktene? Gifter meg om under to måneder, så har lyst til å se så fin ut som jeg kan, så da trenger jeg gode produkter Endret 10. april 2011 av Småkjekset
Tropic Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Hei, Kan anbefale deg denne. Bruker selv denne, og er kjempe fornøyd! Få hjelp til å finne rett farge. http://www.maccosmetics.com/product/shaded/869/1343/Mineralize-Skinfinish-Natural/index.tmpl Er også veldig fornøyd med øyenskyggene til mac. http://www.maccosmetics.com/product/shaded/154/363/Eye-Shadow/index.tmpl
Jade Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Jeg ville spurt om hjelp til å legge brudesminke. Finne kledelige øyenskygger, blush og leppestift. Jeg har ikke prøvd MAC-sminke selv, men øyenskyggene derfra blir jo skrytt opp i skyene av "alle". Jeg ville også kjøpt noen koster derfra: #217 (blendekost - øyne) og #239 (kost til å legge på øyenskyggene) og #219 (detaljarbeid - øyne)
johoo Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 øyenskyggene og leppestiftenen til mac er fantastiske... En paint pot med litt naturlig farge vil jeg anbefale, de er fantastiske både alene og som en base under øyenskyggene. De har meget bra gel linere også Jeg synes ikke noe om mascaraene, foundationene og consealerene deres..
Småkjekset Skrevet 11. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2011 Tusen takk for gode tips Skal ta dem med meg og se litt mer på de på nettsiden før jeg stikker innom butikken
Quirky Skrevet 11. april 2011 #6 Skrevet 11. april 2011 (endret) Koster- 168, 217 og 219 er for meg uunnværlige. Fluidline gel-liner Rouge (de har alle tenkelige nyanser) Studio Sculp Concealer er god for å dekke røde kinn Øyenskygger (gjerne refills og tom palett slik at du kan sette sammen din egen palett, gøygøygøy!) Cleanse off oil- oljebasert makeupfjerner (hvis du har tendenser til uren hud er denne ekstremt bra, selv om den er oljebasert vil den ikke forårsake urenheter, tvert i mot- den fjerner hvert eneste spor av makeup mildt, men effektivt- foundationrester på huden har aldri ført til noe bra. Endret 11. april 2011 av Quirky
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 Øyenskygger (gjerne refills og tom palett slik at du kan sette sammen din egen palett, gøygøygøy!) Hvor mye koster refills og palett?
Quirky Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 Hvor mye koster refills og palett? Med fare for at jeg bommer (hukommelsen min er heller dårlig), er jeg ganske sikker på at øyenskygge-refills koster 100 kr pr.stk, og en palett med plass til fire skygger rundt 50-60 kr. Prisen på den store paletten med plass til 15 skygger aner jeg ikke, men den er nok ikke veldig dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå