AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Hva tenker jenter/kvinner om godt voksne single menn om bor i kjellerleiligheten hos mor og far? Hadde dere kunne blitt sammen med en sånn mann?
Lunivere Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Det spørs hvor "godt voksen" mannen er. En mann på over 30 som fortsatt bor hjemme hos mor og far, tenker jeg automatisk at det er noe galt med. 3
Antoinette Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 Det er hvertfall ikke noe stort pluss. Hvis han i tillegg lever i en søppelhaug slik menn som bor alene ofte gjør så- nei. Nei!
Fluffe Skrevet 10. april 2011 #5 Skrevet 10. april 2011 (endret) Kan hende at fyren/dama bare bor der for en kort stund pga hun eks har vannlekasje hjemme, flytta fra en by og skal flytte til en annen by, bare bor der for noen månder pga alvorlig sykdom. Nei å forhåndsdømme folk er en uting. Er mere galt med mennesker som dømmer folk de ikke kjenner til. Endret 10. april 2011 av mirandaa 5
Antoinette Skrevet 10. april 2011 #6 Skrevet 10. april 2011 Vi snakker over 40... Med mindre det er praktiske grunner til det så nei, det er patetisk.
Antoinette Skrevet 10. april 2011 #7 Skrevet 10. april 2011 Kan hende at fyren/dama bare bor der for en kort stund pga hun eks har vannlekasje hjemme, flytta fra en by og skal flytte til en annen by, bare bor der for noen månder pga alvorlig sykdom. Nei å forhåndsdømme folk er en uting. Er mere galt med mennesker som dømmer folk de ikke kjenner til. Gikk ut ifra at her var det ikke snakk om praktiske hensyn men en som bor der av ren bekvemmelighet. 1
Lunivere Skrevet 10. april 2011 #8 Skrevet 10. april 2011 (endret) Uten en eller annen spesiell grunn, som f.eks. at du tar deg av foreldrene dine, så er det helt klart patetisk og ikke en jeg ville involvert meg med. Endret 10. april 2011 av Gaea
Fluffe Skrevet 10. april 2011 #10 Skrevet 10. april 2011 Ser ikke helt greia med å kalle andre patetiske hvis foreldrene og sønnen/datteren trives med det. Er virkelig ikke alle som vil stifte familie og få seg dame/type. Folk skal få lov å leve akuratt som de vil bare de ikke skader eller plager andre på noen måte 2
Kråkesaks Skrevet 10. april 2011 #11 Skrevet 10. april 2011 Hva tenker jenter/kvinner om godt voksne single menn om bor i kjellerleiligheten hos mor og far? Hadde dere kunne blitt sammen med en sånn mann? Hvis han bor i egen leilighet og er selvstendig så ser jeg ikke noe galt i at leiligheten er tilknyttet samme hun som foreldrene. Skal man gifte seg med han kan man får litt "Alle elsker Raymond"-tendenser, men det kan sikkert å greit også. Er det derimot en som aldri har flyttet hjemmefra og har Gullungene-tendenser så er det vel grunn til skepsis i utgangspunktet.
Antoinette Skrevet 10. april 2011 #12 Skrevet 10. april 2011 her tror jeg du har misset poenget. Spm. var hva damer synes om menn som bor hjemme når de har passert 40. Går ut i fra at det var stilt med tanke på å finne seg en dame. Da er ikke det å bo hjemme noe sjekketriks. 3
Lunivere Skrevet 10. april 2011 #13 Skrevet 10. april 2011 Ser ikke helt greia med å kalle andre patetiske hvis foreldrene og sønnen/datteren trives med det. Er virkelig ikke alle som vil stifte familie og få seg dame/type. Folk skal få lov å leve akuratt som de vil bare de ikke skader eller plager andre på noen måte Herregud, folk er så hårsåre. Selvsagt er det ikke alle som vil stifte familie, men de fleste flytter da ut fra barnehjemmet før fylte 40. Han spurte om jenter/kvinner sin mening om saken, og det fikk han. 1
Kråkesaks Skrevet 10. april 2011 #14 Skrevet 10. april 2011 her tror jeg du har misset poenget. Spm. var hva damer synes om menn som bor hjemme når de har passert 40. Går ut i fra at det var stilt med tanke på å finne seg en dame. Da er ikke det å bo hjemme noe sjekketriks. Ja, men det står også "som bor i foreldrenes kjellerleilighet", altså egen leilighet. Det i seg selv synes ikke jeg virker ille og ikke noe jeg ville droppet en mann for.
Fluffe Skrevet 10. april 2011 #15 Skrevet 10. april 2011 (endret) Herregud, folk er så hårsåre. Selvsagt er det ikke alle som vil stifte familie, men de fleste flytter da ut fra barnehjemmet før fylte 40. Han spurte om jenter/kvinner sin mening om saken, og det fikk han. Hårsåre? Jeg lever ikke slik en gang. Men er så teit å kalle andre patetiske pga de ikke lever standar familielivet. Endret 10. april 2011 av mirandaa
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #17 Skrevet 10. april 2011 Jeg vet om en sånn en, og han bor der av bekvemmelighetsgrunner. Taper. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #18 Skrevet 10. april 2011 Ser ikke helt greia med å kalle andre patetiske hvis foreldrene og sønnen/datteren trives med det. Er virkelig ikke alle som vil stifte familie og få seg dame/type. Folk skal få lov å leve akuratt som de vil bare de ikke skader eller plager andre på noen måte De skal så absolutt få lov til det, ja, det er da ingen som sier noe annet? Det man også skal få lov til er å synes at det er temmelig patetisk å bo hjemme hos foreldre når man tross alt burde være gammel nok til å ta vare på seg selv. 3
Adeleine Skrevet 10. april 2011 #19 Skrevet 10. april 2011 Hårsåre? Jeg lever ikke slik en gang. Men er så teit å kalle andre patetiske pga de ikke lever standar familielivet. Det handler ikke om at man ikke lever det "standard familielivet", som du sier, men at man lar foreldrene forsørge seg i godt voksen alder. Kom deg ut av redet liksom, forsørg deg sjæl, samme om man lever som singel eller whatnot, bare ikke lev på mora di! 1
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. april 2011 #20 Skrevet 10. april 2011 Om han bor i en kjellerleilighet, så kan det jo hende at han faktisk er selvstendig. Bor han derimot hos foreldrene, så er det bare trist. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå