AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Hei, Jeg skal reise til Bangkok i Thailand neste søndag. Jeg skal reise med direkte fly fra Oslo, med flyselskapet Thai Air. Jeg lurer på om det er andre som har flydd denne strekningen, med samme flyselskap som vet om det er internett om bord på flyene?
Antoinette Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Thai Airways tilbyr WiFi på 1. Class og Business Class. Flyselskapet er flere ganger kåret til verdens beste både på sikkerhet og service.
Anonymbenytter Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 Thai Airways tilbyr WiFi på 1. Class og Business Class. Flyselskapet er flere ganger kåret til verdens beste både på sikkerhet og service. Det høres jo kjempe bra ut vi skal reise på økonomiklasse. hvertfall den billigste rangen som var. så kan vel ikke regne med internett der da
Antoinette Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 Det høres jo kjempe bra ut vi skal reise på økonomiklasse. hvertfall den billigste rangen som var. så kan vel ikke regne med internett der da Ikke pr dags dato nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå