AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Har kommet i en veldig klein situasjon. Ble såvidt kjent med en gutt(Lars) på et utested for en uke siden. Var bare helt vanlig prat. Etter dette har han vert veldig "på" på facebook, med å sende meldinger og invitere på kino/fest osv. Dette har jeg høfflig takket nei til, men jeg tror ikke han helt har tatt hintet da det fortsetter.. Problemet er at det er bestekompisen hans(Magne) jeg liker. Jeg har snakket med ham på facebook. Magne og Lars bor sammen i hybel. Har så gjerne lyst til å finne på noe med Magne, men hvordan? Uten å såre Lars.. Vet ikke om de mellom seg vet om at di begge snakker med meg.
ordjente Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Vanskelig situasjon, kanskje det er lurt å snakke med Lars og forklare at du ikke er keen på han?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 Vanskelig situasjon, kanskje det er lurt å snakke med Lars og forklare at du ikke er keen på han? TS HER: Jo, det er nok lurt. Men det blir samtidig litt teit, for han har ikke sakt at han liker meg eller no sånt. Vi har ikke akkurat vert så mye IRL. Jeg er en person som er høfflig og er redd for å såre andre. Men har du/dere tips til hvordan jeg og Magne kan vere sammen, uten at Lars blir lei seg/får det med seg? Med tanke på at de bor ilag. Føler dette er en skikkelig fjortissituasjon hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå