AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Hvilken merkevare strategi bruker Toyota siden de selger så bra til tross for den der hendelsen hvor flere millioner måtte bli sendt inn igjen pga feil med gasspedalen/gulvmatten??
Henkie Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Strategien til Toyota har vært å lage biler med (tilsynelatende) lite feil i flere tiår. Slikt viskes ikke vekk med en liten feil med dørmattene på en enkel modell. Men; de har nok fått et kraftig skudd i baugen...
Dragonfly84 Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 Jeg ble litt forelska i toyotaen etter å ha sett - for det klarte de ikke! 1
Gjest luri Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 Fordi alle kan gjøre feil, og Toyota har vært kjent for sine driftsikre biler i mange år! Det skal nok litt mer til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå