Harmony Skrevet 15. april 2011 #61 Skrevet 15. april 2011 Tror at de fleste kvinner ikke ville ledd i en så sårbar situasjon som når man er naken sammen, og i hvertfall ikke når man får en flott kuk på 15 cm.
Stefan Skrevet 15. april 2011 #62 Skrevet 15. april 2011 Hvorfor det? Tror du det bare er menn som kommer i forskjellige størrelser? De kan fint snakke om ting i forholdet sitt. Livredd mann som sprer rundt seg med forakt og fordommer nå? Size-queens er langt ifra fattige seksuellt og forstår ting bedre enn deg iallfall. Du ville kanskje ikke samlet på disse i objektsamlinga de, men flerfoldige menn (som du liksom prøver å snakke på vegne av) ville det. Du er iallfall en her her inne som hele tiden gjør det, spesiellt mot de som utrykker lidenskap og begjær for deilige mannekropper. Manne-Ottar lol Også er det mange kvinner som ikke bryr seg om penis engang. Kvinnelig seksualitet er ikke så mye å være så redd for. De færreste er redde for kvinners seksualitet, så jeg skjønner ikke hvorfor du drar inn dette. Det mange er redd for er at de ikke strekker til, menn som kvinner, så da skjønner jeg ikke hvorfor man skal nære opp om dette kroppsfokuset. Det er fattig seksuelt når man setter såpass overfladiske krav at man går glipp av gode opplevelser bare av den grunn. Dem om det, det er alltid noen andre som vil få glede av det som blir dumpet, og godt er det. Jeg har i gjentatte tråder nevnt at det er størrelsesforskjeller både mellom kvinner og mellom menn, så det kommer ikke som noen overraskelse akkurat. Poenget er at har man en penis innenfor normalen, har man ingen grunn til å tenke i de baner at man ikke duger seksuelt. Da er det heller andre størrelser, uvettige krav, og mangel på muskelbruk det heller kommer an på. Sex er pent lite om størrelser. Det er hele opplevelsen. Å begrense akten til antall cm blir rett og slett for fattig for min del, og etter erfaring har ikke disse noe særlig å fare med seksuelt heller. Og hvem snakker om mangel på kommunikasjon?
Norna Skrevet 15. april 2011 #63 Skrevet 15. april 2011 Å begrense akten til antall cm blir rett og slett for fattig for min del, og etter erfaring har ikke disse noe særlig å fare med seksuelt heller. Ja, menn om det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå