Gå til innhold

Vil dere kvinner le av meg?

Fremhevede innlegg

Gjest usikker
Skrevet

Jeg har en gjennomsnittlig penis på ca 15 cm. Jeg har lest endel på dette forumet og forstår at dere kvinner krever større penis enn dette. Jeg har aldri vært intim med en kvinne og lurer derfor på om kvinner vil le av meg når de ser meg naken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eg hadde hatt større problem med å like usikkerheita di, enn eg hadde hatt med å like penisen.

Endret av Bond
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du sier selv at utstyret ditt er gjennomsnittlig. En gjennomsnittlig kvinne vil ergo ikke ha noe å utsette på kronjuvelene dine.

Du bør vel heller stille deg spørsmålet om kvinnene her kan regnes som gjennomsnittlige før du bekymrer deg ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min er ikke spesielt stor, kanskje 15-17. Jeg har aldri målt og aldri brydd meg.

Skrevet (endret)

det same emnet har blitt teke opp ein million gongar før på tusen ulike stader, og kvar einaste gong er svaret det same: så lenge ein har ein penis som fungerer, og som ein kan å bruke, så blir kvinnfolka fornøgde og vel så det.

Eg kunne sett bekymringa om du hadde hatt mikropenis, men i følgje deg sjølv er den heilt på det jamne, så kvifor i alle dagar skulle nokon bry seg med å byrje å le?

Dessutan er tydelegvis dagens kvinnfolk (om ein skal dømme ut frå befolkninga her inne, i alle fall, og det kan vi jo gjere sidan det er dei du søkjer råd frå) så usikre på seg sjølv og sin eigen kropp at dei har meir enn nok med å engste seg for kva du synest om den venstre kjønnsleppa som heng nesten ein halv cm lenger ned enn den høgre. Og det hadde du ALDRI tenkt over, ikkje sant? På same måte er det ingen som bryr seg med å tenkje "herregud, han har jo heilt gjennomsnittleg penis!" med det same du dreg ned buksa.

Endret av Bond
  • Liker 2
Gjest usikker
Skrevet (endret)

det same emnet har blitt teke opp ein million gongar før på tusen ulike stader, og kvar einaste gong er svaret det same: så lenge ein har ein penis som fungerer, og som ein kan å bruke, så blir kvinnfolka fornøgde og vel så det.

Eg kunne sett bekymringa om du hadde hatt mikropenis, men i følgje deg sjølv er den heilt på det jamne, så kvifor i alle dagar skulle nokon bry seg med å byrje å le?

Dessutan er tydelegvis dagens kvinnfolk (om ein skal dømme ut frå befolkninga her inne, i alle fall, og det kan vi jo gjere sidan det er dei du søkjer råd frå) så usikre på seg sjølv og sin eigen kropp at dei har meir enn nok med å engste seg for kva du synest om den venstre kjønnsleppa som heng nesten ein halv cm lenger ned enn den høgre. Og det hadde du ALDRI tenkt over, ikkje sant? På same måte er det ingen som bryr seg med å tenkje "herregud, han har jo heilt gjennomsnittleg penis!" med det same du dreg ned buksa.

Jeg ønsker meg jo en kvinne å dele livet mitt med, men jeg blir så usikker fordi jeg orker ikke å leve livet mitt sammen med ei som ikke godtar meg for den jeg er..

Endret av Bond
Skrevet (endret)

Nei, kvinner vil ikke le av en penis på 15 cm. I en sårbar siyuasjon som det er når man er naken sammen skal det mye til for at en kvinne skal le av mannens utstyr uansett.

Og du, uansett hvor mye penis betyr for dere menn (tror dere er mert opptatt av den enn oss) så er det faktisk mannen vi damene blir glad i, og dermed blir man glad i penisen som er med den mannen, uansett!

Edit: Vil bare legge til at en gjennomsnittlig penis på 15 cm er mer enn stort nok, mange kvinner (meg inkludert) vil ikke ha den større heller, for stort er faktisk ubehagelig!

Endret av Envy
  • Liker 1
Skrevet

Med 15cm er du trygg. Min er mindre, og sikkert tynnere, men ingen har ledd av den ennå. Ikke i ansiktet mitt i alle fall. Og en god del har kommet tilbake for mer. Men gift blir jeg nok aldri ;)

Skrevet

Da lar du være å dele livet ditt med den ene kvinnen blant 1000 som finner ut at hun skal le av en gjennomsnittlig penis, og så velger du i stedet en av de 999 andre, som synes en gjennomsnittlig penis er helt fint (og sannsynligvis også bedre enn en diger en).

Det største problemet her er jo tydeligvis at du selv ikke godtar deg for den du er. Det er den holdningen som er hemmende for deg og din omgang med kvinner, og ikke penisen din.

• Liker 2
Gjest usikker
Skrevet

Da lar du være å dele livet ditt med den ene kvinnen blant 1000 som finner ut at hun skal le av en gjennomsnittlig penis, og så velger du i stedet en av de 999 andre, som synes en gjennomsnittlig penis er helt fint (og sannsynligvis også bedre enn en diger en).

Det største problemet her er jo tydeligvis at du selv ikke godtar deg for den du er. Det er den holdningen som er hemmende for deg og din omgang med kvinner, og ikke penisen din.

Jeg vet jo hva dere kvinner innerst inne vil ha. Det står alltid i manneblader at kvinner vil ha veltrente menn med store peniser som kan ha sex i flere timer. Jeg er jo ikke slik..

• Liker 1
Gjest usikker
Skrevet

Jeg hadde ledd kjempe mye.

Hvorfor? Hvorfor vil dere kvinner menn med små peniser så vondt? Fortjener vi ikke en kone?

Skrevet

Jeg vet jo hva dere kvinner innerst inne vil ha. Det står alltid i manneblader at kvinner vil ha veltrente menn med store peniser som kan ha sex i flere timer. Jeg er jo ikke slik..

åh, LOL! Hvorfor spør du, når du allerede tydeligvis har fasiten?

Skal alle kvinner gå rundt med komplekser også da, fordi de fleste av oss ikke har størrelse 70M i BH? (selvfølgelig med svulmende, knallrunde meloner)

Skrevet

Men herregud da mann. Gjennomsnittet er på 14-16 cm. Du har en helt gjennomsnittlig penis.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor? Hvorfor vil dere kvinner menn med små peniser så vondt? Fortjener vi ikke en kone?

Si meg, har du lest alle svarene du har fått her, eller har du bare bestemt deg for at kvinner synes penisen din er for liten, uten å høre på hva damene her forteller deg?

Når det gjelder manneblader....du skal ikke ta alt som står der som sannheter.

Dessuten...du kan ikke innerst inne vite hvordan alle kvinner er. Du vet det, sant?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror du virkelig at mannebladene har fasiten på hva kvinner vil ha?

Sex flere timer i strekk blir man sår av. De færreste kvinner liker slikt. Et godt forspill er derimot ikke å forakte, og da er penisstørrelse irrelevant. Jeg tror mange kvinner vil si seg enig i dette.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags tull er dette?

Lure på om gjennomsnittet ikke er bra nok. Hvis gjennomsnittet ikke er bra nok ville jo gjennomsnittet øket ganske betraktelig etterhvert som årene går, simpelthen fordi kun de med størrelse over davårende snitt får reprodusert seg.

AnonymBruker
Skrevet

klart vi kommer til å le. Jeg har et målebånd ved senga, alle under 25cm slipper ikke inn. Sånn er det nok hos alle jenter. :lur:

Gjest usikker
Skrevet

Tror du virkelig at mannebladene har fasiten på hva kvinner vil ha?

Sex flere timer i strekk blir man sår av. De færreste kvinner liker slikt. Et godt forspill er derimot ikke å forakte, og da er penisstørrelse irrelevant. Jeg tror mange kvinner vil si seg enig i dette.

Hvorfor står det der hvis det ikke er sant?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor står det der hvis det ikke er sant?

Nå tuller du.................eller? :overrasket:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...