Gjest Madley Skrevet 3. november 2003 #1 Skrevet 3. november 2003 Jeg har havnet i uføre jeg. Finner ikke ordentlig undertøy til kjolen min. Dvs min todelte kjoleting. Jeg trenger en stroppeløs bh siden utringningen går u på skuldrene. Men jeg bruker str. 75d, så føles ofte ikke stroppeløsebh'er så bra ut. De lager sånne stygge streker midt på også! Men jeg mener å ha sett en brud med stropper som lå litt ut på skuldrene..finnes det? eller har jeg drømt igjen? Altså en bh med stropper som går ut på skuldrene!
Snurre Skrevet 3. november 2003 #3 Skrevet 3. november 2003 Kjempe bra Suzy skal gi linken videre til en venninne av meg som sliter med det samme problemet som Leya
Gjest Madley Skrevet 3. november 2003 #4 Skrevet 3. november 2003 Fant ikke noe der Synes det er litt skummelt å bestille uten å vite om det passer eller ikke! Men skal ta en runde å se om jeg finner en skikkelig stroppeløs bh. Så får jeg heller lide meg gjennom det
Holly Hobbie Skrevet 3. november 2003 #5 Skrevet 3. november 2003 Kom bare på noe: hva med stroppeløst korsett? Da blir det ikke noen bulker, hvertfall?
Miracl3 Skrevet 3. november 2003 #7 Skrevet 3. november 2003 Det finnes noen fine stroppleøse bh-er på Lindex. De finnes også i str D.
Gjest Madley Skrevet 4. november 2003 #8 Skrevet 4. november 2003 Kjolen min ser du i dagboken min på nest siste side tror jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå