david24 Skrevet 10. april 2011 #1 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Hei! jeg har ett spørmål hvis noen kan hjelpe meg det blir veldig bra! jeg (en gutt) hadde to date med ei jente (at jeg traff på internett): den første ble en kafe og vi har bare snakket sammen, ler, smil..osv men jeg har ikke "sjekket" ho så mye!vi hadde det veldig gøy og koselig begge to! ho hadde veldig lyst å treffe meg igjen! Den andre date jeg begynte å sjekke ho, være nærmere, ta sin arm, kjærtegn (klappe?) sin ryggen...og ho så glad ut ( ikke unngå fra meg, smile når ho snakker..osv)! men jeg har ikke kysset ho.. Så nå ho vil bare bli venn med meg, men det betyr at vi skal ikke treffe mer, ikke være veldig god venn!! Jeg vet det er bare min feil... Jeg lurer på om det er en løsning for å gå vekk fra "friendszone" og bli mer enn det med ho ? eller er det for seint?? jeg føler meg veldig bra sammen med ho og ho så glad for å være sammen med meg og.og hvis det er en løsning, vil jeg gjerne prøve den!!! PS: sorry hvis det er noen skrivfeil, men jeg er fransk;) Endret 10. april 2011 av david24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukett Skrevet 10. april 2011 #2 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg synes du burde ha kysset henne for lenge siden. Vis henne at hun er spesiell for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. april 2011 #3 Del Skrevet 10. april 2011 Enig med bukett, prøv å kyss henne, og se hvordan hun reagerer! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tronder Skrevet 10. april 2011 #4 Del Skrevet 10. april 2011 Hvis du får i stand en 3. date og du ikke får kysset henne, da er det bare å gå videre. Men har hun sakt noe om at dere bare skal være venner? -Hvis hun har sakt det rett ut til deg at dere to bare skal være venner, så trenger du ikke å ta mer kontakt med henne. Og tar hun kontakt så flørt, tull men vær tydelig på at du ikke er på utkikk etter flere venner, men en kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DBM Skrevet 10. april 2011 #5 Del Skrevet 10. april 2011 Hvis hun har sagt at hun bare vil være venner, eller har vist det veldig tydelig, så kysser du henne ikke. Men hvis det her bare er noe du tror fordi du er usikker og overtolker alle signaler, så er det bare å ta sjansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fikira Skrevet 10. april 2011 #6 Del Skrevet 10. april 2011 For guds skyld, ikke kyss henne om hun har sagt hun bare vil være venner ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 10. april 2011 #7 Del Skrevet 10. april 2011 Er du ikke fransk? Trodde det var typisk franskmenn å være skikkelig "på" jeg? Neida ;p men det er ikke for sent å komme vekk fra "friendzone". Vis at du er interresert, og hold rundt henne og vær flørtete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
david24 Skrevet 11. april 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 11. april 2011 Hvis du får i stand en 3. date og du ikke får kysset henne, da er det bare å gå videre. Men har hun sakt noe om at dere bare skal være venner? -Hvis hun har sakt det rett ut til deg at dere to bare skal være venner, så trenger du ikke å ta mer kontakt med henne. Og tar hun kontakt så flørt, tull men vær tydelig på at du ikke er på utkikk etter flere venner, men en kjæreste. Jeg hadde dårlig følelse om det så jeg sendte sms den dagen etter andre date (koselig å være med deg...blablabla) og etter flere sms hun skrev at det "blir ikke noe mer enn vennskaplig for sin del".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
david24 Skrevet 11. april 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 11. april 2011 Er du ikke fransk? Trodde det var typisk franskmenn å være skikkelig "på" jeg? Neida ;p men det er ikke for sent å komme vekk fra "friendzone". Vis at du er interresert, og hold rundt henne og vær flørtete. hehe ok Sophia men det kommer an på karakter om gutt...man kan være litt sjenert selv om man er fransk Tusen takk for hjelpen og alle svar forresten! hyggelig nordmenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 12. april 2011 #10 Del Skrevet 12. april 2011 Å komme ut av friendszone er veldig vanskelig. Skal du klare det må du på en måte gi et nytt inntrykk av deg selv til henne da. Du må på en eller annen måte bygge seksuell kjemi med henne uten at det blir ubehagelig for henne. Det kan det bli siden hun ser på deg som venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
david24 Skrevet 12. april 2011 Forfatter #11 Del Skrevet 12. april 2011 Å komme ut av friendszone er veldig vanskelig. Skal du klare det må du på en måte gi et nytt inntrykk av deg selv til henne da. Du må på en eller annen måte bygge seksuell kjemi med henne uten at det blir ubehagelig for henne. Det kan det bli siden hun ser på deg som venn. kanskje jeg kan vente en liten stunde før å ta kontakt med ho igjen? vanskelig å bygge seksuell kjemi,synes jeg..er jeg litt usikkert om hvordan man gjør det!? takk for det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 12. april 2011 #12 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) kanskje jeg kan vente en liten stunde før å ta kontakt med ho igjen? vanskelig å bygge seksuell kjemi,synes jeg..er jeg litt usikkert om hvordan man gjør det!? takk for det!! Eg tror det er best å vente litt med å ta kontakt ja. Med det mener eg ikkje at du skal være avisende på noen måte, men du har rett og slett andre ting i livet ditt å bruke tid på. En god ide er å dyrke en eller annen hobby i mellomtiden så du får flyttet fokuset ditt et annet sted. Dersom du forsetter i det sporet du har gjort til nå kommer du til å forbli en venn, dette baserer eg på det hun har sakt om å bare ville være venn. Dersom du venter 1-2 uker med å ta kontakt får hun tid til å savne deg, du viser at du har andre ting som skjer i livet ditt og du får muligheten til å danne et nytt inntrykk når du møter hun igjen(Det er viktig at du får det til å se ut som du faktisk er opptatt og at du ikkje ignorerer henne). Eg kan ikkje garantere suksee med dette, men det er denne framgangsmåten de fleste som er "guruer" på området ville anbefalt. De ville kanskje anbefalt å bare gå videre og. Man bygger seksuell kjemi med å flørte. Dette kan du gjøre med å erte, være leken med hun, ta hun litt på armen skulderen osv og så fjerne hånden igjen. Når dere er ute sammen kan du prøve å "rett lede henne litt" Når hun skal gå igjennom dører osv så før du hun igjennom, dersom dere går på fortauet, sørg for at hun går innerst osv. Lykke til! Endret 12. april 2011 av Bankai L Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
david24 Skrevet 12. april 2011 Forfatter #13 Del Skrevet 12. april 2011 Eg tror det er best å vente litt med å ta kontakt ja. Med det mener eg ikkje at du skal være avisende på noen måte, men du har rett og slett andre ting i livet ditt å bruke tid på. En god ide er å dyrke en eller annen hobby i mellomtiden så du får flyttet fokuset ditt et annet sted. Dersom du forsetter i det sporet du har gjort til nå kommer du til å forbli en venn, dette baserer eg på det hun har sakt om å bare ville være venn. Dersom du venter 1-2 uker med å ta kontakt får hun tid til å savne deg, du viser at du har andre ting som skjer i livet ditt og du får muligheten til å danne et nytt inntrykk når du møter hun igjen(Det er viktig at du får det til å se ut som du faktisk er opptatt og at du ikkje ignorerer henne). Eg kan ikkje garantere suksee med dette, men det er denne framgangsmåten de fleste som er "guruer" på området ville anbefalt. De ville kanskje anbefalt å bare gå videre og. Man bygger seksuell kjemi med å flørte. Dette kan du gjøre med å erte, være leken med hun, ta hun litt på armen skulderen osv og så fjerne hånden igjen. Når dere er ute sammen kan du prøve å "rett lede henne litt" Når hun skal gå igjennom dører osv så før du hun igjennom, dersom dere går på fortauet, sørg for at hun går innerst osv. Lykke til! jeg ser at du er flink med disse greier Bankai! takk for det, skal jeg prøve og vi får se... Om tenke på andre ting, det er ikke noe problem..jeg har masse ting å gjøre (jobb, sport, venn) Jeg sier ifra hvis det skjer noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 12. april 2011 #14 Del Skrevet 12. april 2011 jeg ser at du er flink med disse greier Bankai! takk for det, skal jeg prøve og vi får se... Om tenke på andre ting, det er ikke noe problem..jeg har masse ting å gjøre (jobb, sport, venn) Jeg sier ifra hvis det skjer noe nytt Takk! :D. Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå