Gjest Dolphina Skrevet 3. november 2003 #1 Skrevet 3. november 2003 Har tenkt til å forsikre valpen min men vil gjerne ha litt tips og råd og hvilket selskap jeg bør velge: Hvor har du forsikret din hund? Hva betaler du? Hva dekker det? Hva er egenandelen?
cappocino Skrevet 3. november 2003 #2 Skrevet 3. november 2003 Har tenkt til å forsikre valpen min men vil gjerne ha litt tips og råd og hvilket selskap jeg bør velge? Beste tilbudet tror jeg du får av din nåværende forsikringsselskap, du har vel innbo, bil eller reise forskiring et sted? Regner med at forsikringsselskapet ditt har også dyreforsikring. Hvor har du forsikret din hund? Vi har alt av forsikring i Gjensidige Nor Hva betaler du?? Tror det er rundt 800-900 kroner pr år Hva dekker det?? Veterinærutgifter, innleggelse, operasjoner. Det er noen regler på dette med perioder, men husker ikke helt... Hva er egenandelen? 10-15% av summene?
14062003 Skrevet 3. november 2003 #3 Skrevet 3. november 2003 Huff, dette har jeg svart på før (mange ganger, men da ikke her). Jeg la ved en link hvor du kan finne utførlig informasjon om mange selskaper og alle betingelsene de forskjellige selskapene har. Jeg ville ikke ha valgt forsikring ut fra noen svar her på KG!
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #4 Skrevet 3. november 2003 Hvor har du forsikret din hund? Betaler 1100,- i året. Dekker alt. Så og si. Veterinærutgifter, hvis hunden dør, ulykker etc. 1000,-.
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #5 Skrevet 3. november 2003 Eh. Hvor har du forsikret din hund? I Sparebanken 1. Hva betaler du? 1100,- i året. Sånn, da er det riktig
Gjest Brunhilde Skrevet 3. november 2003 #6 Skrevet 3. november 2003 Jeg videreførte valpeforsikringen fra oppdretter. På den måten var flere typer lidelse dekket. I tillegg var den tegnet i det selskapet jeg allerede bruker. Syns du skal sjekke litt rundt forbi, det er ofte da man får de beste betingelsene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå