Gjest ----------.----- Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 vel jeg og typen min har hatt det veldig travelt i det siste... så vi har ikke vært sammen i nesten to uker eller no så det har ikke blitt noe sex på oss, men han pirrer og gjør småting som leder meg til at han egentlig vil, men så skjer det ikke - etter to uker var jeg med han idag , og jeg var såååå klar for det! men neida, etter 5 timer var jeg hjemme, uten å ha fått laid.. jeg savner det sånn, og det er ikke slik at han ikke viser at han er glad i meg lenger eller no, fordi når vi ligger tett inntil hverandre så kjenner jeg han hvis dere skjønner, men han gjør ikke noe med det... føler meg avvist når jeg kysser han og han kysser tilbake og sier la oss se på tv..
Gjest SelvesteTerese Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Kanskje du kan prøve å prate med han? Det kan være noe som plager han, at han kanskje skjuler noe for deg. Du sier dere ikke har sett hverandre på nesten to uker, vet du hva han har bedrevet disse ukene med, hvor han har vært, hvem han har vært sammen med osv? Ikke misforstå meg, vil ikke påstå at han har vært utro, men at han heller vil se på tv enn å kose/ha sex er jo litt merkelig. Han har kanskje vært stresset, du skriver jo at det har vært travelt. Lysten må kanskje komme tilbake etter at han har fått slappet av litt. Gi det litt tid, og prat med han om det ikke blir bedre. Lykke til!
Gjest gunn leif Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 Det er ikke lett når en bare hinter. Si rett ut skal vi ha sex
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 vel jeg og typen min har hatt det veldig travelt i det siste... så vi har ikke vært sammen i nesten to uker eller no så det har ikke blitt noe sex på oss, men han pirrer og gjør småting som leder meg til at han egentlig vil, men så skjer det ikke - etter to uker var jeg med han idag , og jeg var såååå klar for det! men neida, etter 5 timer var jeg hjemme, uten å ha fått laid.. jeg savner det sånn, og det er ikke slik at han ikke viser at han er glad i meg lenger eller no, fordi når vi ligger tett inntil hverandre så kjenner jeg han hvis dere skjønner, men han gjør ikke noe med det... føler meg avvist når jeg kysser han og han kysser tilbake og sier la oss se på tv.. Kanskje han vil at du skal ta initiativet litt også? Øh bokstavelig talt, bare ta ta tak i han og dra det i gang. 1
Gjest SnakeOil Skrevet 10. april 2011 #5 Skrevet 10. april 2011 Synes du høres fryktelig passiv ut ja, kanskje han venter på at du skal ta initiativ selv for en gangs skyld?
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. april 2011 #6 Skrevet 10. april 2011 Er det ikke bare å begynne å kose med han du da? Hvorfor er det han som skal begynne da?Sleng han ned i madrassen, sug han og sett deg oppå han og ri deg en tur
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2011 #7 Skrevet 10. april 2011 Hva er det med mannfolk som ikke tar ansvar
Gjest Katten. Skrevet 10. april 2011 #8 Skrevet 10. april 2011 Hva er det med kvinnfolk som aldri tar initiativ? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå