AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Jeg har lyst på en minnetatovering til minne om min far som gikk bort da jeg var veldig liten.. Men lurer veldig på hvordan den skal se ut. Når jeg spør venninner om ideer til hvordan den kan se ut, får jeg ofte svar som "tatover noe som minner deg om han". I og med at jeg var veldig liten da han døde har jeg ikke så mye minner om han, annet enn ansiktet hans. Jeg vil gjerne ha en "tegnet"-versjon av ansiktet hans i så fall.. Altså at det er tegnet på DENNE måten, eller noe i den dur.. Hva syns dere om sånne tatoveringer? Og eventuelt hvor på kroppen kan det passe? Ikke overarmer eller mage/siden på mage/ hofte..
Lulilelu Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 Jeg synes ikke noe særlig om å tattovere ansikt. For meg betyr det veldig at tattoveringer har en mening og betyr noe, men noe så konkret som et ansikt blir for mye for min del. På samme måte som jeg ikke ville tattovert navn, men bare forbokstav. En venninne av meg har en type engel med noe tegn som sier noe om henne og betyr mye, og så er det èn løs fjær som da har falt av vingen som representerer bestemoren. Syns det er en fin ting for da kan samme tattoveringen bety flere ting. Da kan man også tegne flere fjær etterhvert om flere nære skulle gå bort (bank i bordet). Det samme kan også gjøres med fugler. Ellers så kan du ha en lenke rundt ankelen med forbokstaven slik alla DENNE eller, noe som jeg syns er søtt da, et ordtak på fotbladet, eks: "du vil alltid være med meg" på et annet spåk kanskje, alla DENNE
dustbunny Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 synes det var utrolig kul tattovering! jeg tenkte først, før jeg leste hele posten din, at på siden av hoften hadde sett stilig ut. uansett, har du tenkt på ryggen, bak på skulderen/skulderbladet eller låret? evnt kan du gå til en flink tattovør og spørre om råd til hvor den vil se bra ut, de har erfaring og ser slikt mye bedre enn de fleste
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 Takk for svar begge to! Jeg syns bilder som ser ut som fotografier kan bli litt too much, men en tegning syns jeg blir noe annet.. Selvfølgelig viktig å få en flink tatovør, så det ser ut som personen jeg vil ha bildet av, og ikke hvem som helst. Jeg tror nok det blir bak på ryggen, mellom skulderbladene eller på den ene
Fluffe Skrevet 10. april 2011 #5 Skrevet 10. april 2011 Syntes det er utrolig turn off med ansikts tatoveringer. Er ikke mye gøy å ha sex med en person du føler har noe på armen som glor. 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #6 Skrevet 10. april 2011 TS her.. Er vel grenser for hvor mye tatoveringen "ser på deg" under sex hvis den er plassert på ryggen.. Blir vel bare doggy og omvendt cowgirl (?)
Fluffe Skrevet 10. april 2011 #7 Skrevet 10. april 2011 (endret) TS her.. Er vel grenser for hvor mye tatoveringen "ser på deg" under sex hvis den er plassert på ryggen.. Blir vel bare doggy og omvendt cowgirl (?) Det er nok til å ha drept sexlysten min ihvertfall..Er ikke noe man bare kan fjerne når det passer seg. Hvis du er jente er det mange sex xtillinger den kan dukke opp på... Endret 10. april 2011 av mirandaa 1
Gjest Mynona83 Skrevet 10. april 2011 #8 Skrevet 10. april 2011 Hva med å tattovere fødselsdatoen hans, eller dødsdatoen, evt begge deler? Var det en sang han pleide å synge for deg når du var liten, kan du jo tattovere noen av notene til den sangen?
dustbunny Skrevet 11. april 2011 #9 Skrevet 11. april 2011 tror det blir fint med den på ryggen ikke bare estetisk fint, men også fordi han er i fortiden din, slik at du kan "se tilbake på han" hehe ja jeg er litt filosofisk av meg fra tid til annen og helt ærlig, hvis noen ikke liker tattoveringer så får de la være å være sammen med noen som har det.... deres problem, ikke ditt.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #10 Skrevet 12. april 2011 Takk for mange bra svar:) Tenker over sanger han sang, og kommer bare på en selvoppfunnet nattasang med masse egne tulleord som han hadde laget:P Det kunne jo kanskje vært noe, men da får jeg nok tusen spørsmål om hva det står på ryggen min Dato og sånn syns jeg blir veldig "vanlig" og litt kjedelig..
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #11 Skrevet 12. april 2011 Med mindre du har tenkt å ha sex med mirandaa, så synes jeg ryggen er et fint sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå