Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt og greit, hvordan fjerner jeg enklest og mest skånsomt vannløselig mascara? Sist jeg brukte det (mange år siden) så brukte jeg øyensminkefjerner, men er det egentlig nødvendig eller holder det med vann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får det vekk med vann ja, men jeg bruker å kjøpe baby servietter hehe :P på rema koster det 16 kr for 100 stk.. Og med de er det enkelt å gnikke det vekk.. Bruker jeg bare vann, sprer det seg så på øyelokkene, og under øynene, så syns det tar veldig lang tid..

Skrevet

Da holder jeg meg til "simple-pads'ene" mine. Bruker ikke mascara så veldig ofte så kan ikke kjøpe store kvanta fjerner. Da ender det bare med at den blir for gammel og jeg får øyenbetennelse. Padsene begrenser seg selv for de tørker ut etterhvert.

Takk for svar.

(Har brukt Kanebo 38 en stund, men får ikke kjøpt den her så måtte til med nødløsning)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker vann, ja. Fukter en bommulspad og holder på øyelokket noen sekunder, og så vasker jeg det forsiktig vekk.

Skrevet

Jeg kjøper bare bomullspads, og når jeg en sjelden gang faktisk trenger å fjerne sminke (Synes det er ork å sminke meg hver dag), så tar jeg bare noe fuktighetskrem jeg har liggende, smører på padsen og sminken forsvinner kjempefort. Sminken er fjernet + huden rundt øynene dine har nå fått fuktighet! :)

Skrevet

Enten så smører jeg ansiktvasken min forsiktig rundt, da slipper maskaraen med en gang, og jeg slipper å bruke noe annet. Ellers har jeg også kjøpt våtservietter beregnet til fjerning av sminke. Men har ikke brukt dem noe særlig :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...