Anglofil Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Det har seg slik at jeg har en yoghurt naturell i kjøleskapet som nettopp har gått ut, men den virker fin, så jeg synes det er synd å kaste den. Vanligvis bruker jeg den f.eks til smoothie, men jeg tenker kanskje å bake noe. Noen som har forslag til hva jeg kan bruke den til? Jeg spiser lavkarbo, men jeg kan alltids tilpasse etter oppskriften (som regel). Mvh Yvonne
Gjest uAnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 Gå på lavkarbo.no og søk på yoghurt naturell, kommer opp en god del:)
Anglofil Skrevet 9. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2011 Jada, har vært der også (er medlem), men tenke noen hadde noen tips her også. Mvh Yvonne
chikako Skrevet 9. april 2011 #5 Skrevet 9. april 2011 (endret) Når jeg har melkeprodukter som snart går ut, pleier jeg å ha dem i brøddeigen. Her er en oppskrift på lavkarbobrød med creme fraiche: http://www.klikk.no/mat/article642480.ece Det går nok helt fint å bruke yoghurt i stedet! Edit: Var visst ikke først ute med det forslaget Endret 9. april 2011 av chikako
Anglofil Skrevet 9. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2011 Takk for tips. Jeg har prøvd de fleste lavkarbobrød uten hell, synes generelt sett de smaker vondt, men det kan jo være verdt et forsøk. Mvh Yvonne
Gjest uAnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #7 Skrevet 9. april 2011 eller du kan se om du kan modifisere og få noe ut av denne oppskriften http://www.aktivioslo.no/sult/08-33-yoghurtkake.php
chikako Skrevet 9. april 2011 #8 Skrevet 9. april 2011 Takk for tips. Jeg har prøvd de fleste lavkarbobrød uten hell, synes generelt sett de smaker vondt, men det kan jo være verdt et forsøk. Mvh Yvonne Jeg spiser ikke lavkarbo, og har ikke prøvd noen andre lavkarbobrød, men dette brødet synes jeg er knallgodt. Baker det fordi det er så grovt, metter lenge og har høyt protein-innhold. Har forøvrig bakt dette brødet med både creme fraise og kulturmelk.
Anglofil Skrevet 9. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2011 (endret) Jeg spiser ikke lavkarbo, og har ikke prøvd noen andre lavkarbobrød, men dette brødet synes jeg er knallgodt. Baker det fordi det er så grovt, metter lenge og har høyt protein-innhold. Har forøvrig bakt dette brødet med både creme fraise og kulturmelk. Okay, kanskje jeg har funnet brødet jeg har lett så lenge etter, takk! Mvh Yvonne Endret 9. april 2011 av Yvonne
Tears.of.the.Sun Skrevet 9. april 2011 #10 Skrevet 9. april 2011 (endret) Nå skal det sies at jeg aner mindre enn ingenting om lavkarbo, men kjører på med noen forslag likevel. Gulrotkake med kokos. Denne f.eks Vafler med yoghurt oppi. Denne f.eks Endret 9. april 2011 av Yvonne
Anglofil Skrevet 9. april 2011 Forfatter #11 Skrevet 9. april 2011 (endret) Beklager, det var jeg som trykket feil knapp (det er derfor det står at jeg har endret innlegget ditt, hvilket jeg ikke hadde noen intensjon om å gjøre). Uansett, det gjør ingenting, jeg tar i mot med åpne armer. De vaflene så i grunn ganske gode ut, jeg kan jo alltids lage dem over i lavkarbostil. Takk! Mvh Yvonne Endret 9. april 2011 av Yvonne
Anglofil Skrevet 10. april 2011 Forfatter #13 Skrevet 10. april 2011 Takk for tips, det ble vafler til slutt. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå