Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #21 Skrevet 6. november 2003 Men hvordan fungerer den p-ring greia????lurer på om jeg skal gjøre noe annet enn p-pillen' date= siden man i grunn ikkje bør gå på samme type i mer enn tre år....... :-? P-ringen har de samme hormonene som p-piller, men i lavere dose, for de blir tatt opp gjennom slimhinnen i skjeden til blodet (slipper omveien via tarmen) Ellers er jeg nokså sikker på at det ikke stemmer at man bør skifte pillemerke etter 3 år - så lenge det funker bra! Bedre med stabile forhold - på samme måte som en ikke trenger å ta "pause" fra pillene... :D
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2003 #22 Skrevet 7. november 2003 Etter hva jeg fikk høre på ett eller annet tv program for en stund siden, burde man ikke gå på samme p-pillen etter tre til fire år fordi du kan bli steril eller no slikt...
Mrs. B Skrevet 7. november 2003 #23 Skrevet 7. november 2003 Etter hva jeg fikk høre på ett eller annet tv program for en stund siden' date=' burde man ikke gå på samme p-pillen etter tre til fire år fordi du kan bli steril eller no slikt...[/quote'] Høres helt tullete ut spør du meg - jeg har aldri hørt om det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå