Gjest Lillekanin Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Har veldig lyst på et utendørs boblebad. Er det noen her som har det og kan dele erfaringer på pris,forhandlere osv? Jeg er interessert i et boblebad med plass til 2-4 pers.
Ves76 Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 Har jobbet med salg for en av de store innenfor utendørs massasjebad. Kan sikker hjelpe deg litt på vei. Hvor i landet holder du til?
LadyNinja Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 Vi har en av disse soft-tub versjonene, runde oppblåsbare, med bobler etc. Veldig fint til våres bruk. Det er en spa bad selger i sandnes/forus - har du vært innom der? Har forhåndvis de store skikkelige. Veldig god selger sist jeg var der.
Gjest Lillekanin Skrevet 10. april 2011 #5 Skrevet 10. april 2011 Ja, jeg skal ta en tur innom den ved Kvadrat en dag:) Tror den skal ligge der. Ja, har også sett de oppblåsbare men syns det virka litt tvilsomt. Tenkte på holdbarheten osv. Jeg vil ha lissom følelsen av å bli massert - gir de oppblåsbare den følelsen lissom? Hahaha hørtes litt koffert ut det her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå