Gå til innhold

Reese Witherspoon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk lyst til å lage et innlegg om min favorittskuespiller: Reese Witherspoon.

Jeg så henne på film for første gang i "Fear" fra 1996, tror jeg det var. Og fra da av har jeg vært fan :) Synes hun har en helt spesiell sjarm og utstråling, man blir nesten litt bergtatt av henne, det har ikke skjedd meg med andre skuespillere (med unntak av Natalie Portman. Og begge er de jo oscar-vinnere!)

Reese er jo en helt utrolig dyktig skuespiller - og i tillegg virker hun både intelligent, "likable" og er veldig sjarmerende i intervjuer. I tillegg må hun vær en av verdens vakreste kvinner, etter min mening.

http://www.marieclaire.co.uk/celebrity/a-z/158507/reese-witherspoon.html

http://www.damnimcute.com/the-juicy/reese-witherspoon-is-top-earning-actress/

Hva synes dere om henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også at hun er utrolig pen :)

Skrevet

Hun er sjarmerende og har en fin utstråling. Jeg likte henne i "Walk the line".

• Liker 1
Gjest Heloise
Skrevet

Ja hun er så søt. Hun har en flott utstråling :) Håper virkelig hun har funnet lykken nå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja hun er så søt. Hun har en flott utstråling :) Håper virkelig hun har funnet lykken nå.

Ja, det håper jeg også at hun har :)

Eksmannen Ryan Phillippe virker jo helt idiot (hehe, vet jo ingen ting om livet til Hollywoodstjernene, men får ihvertfall det inntrykket). Han var visst utro flere ganger gjennom ekteskapet, og har vist seg å være litt rundbrenner etter å ha blitt singel (skal man tro på sladderbladene.) Nå venter han muligens barn med eksen, samtidig som han er sammen med Amanda Seyfried.

Og Jake Gyllenhaal virket litt for barnslig for Reese. Håper hun blir lykkelig med Jim Toth. De giftet seg visst etter å ha datet bare i ett års tid, så det må virkelig ha vært en bra match helt fra starten av :)

Skrevet

Jeg liker også Reese, men synes det står lite om henne i media i Norge. Hun er nok mye større i USA osv enn i Europa tror jeg. Synes hun fortjener mer omtale her også.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Jeg tror hun kune drept noen med den haka.... God skuespiller men har ikke gjort noen særlige gode filmer de siste årene synes jeg

AnonymBruker
Skrevet

God skuespiller men har ikke gjort noen særlige gode filmer de siste årene synes jeg

Det er jeg faktisk enig i. Synes hun gjorde de beste filmene tidlig karrieren sin: som Fear og Freeway, Man in the Moon, Cruel Intentions, Election. Walk the Line er jo også bra, men begynner å bli en stund siden...

Legally Blonde 2 var utrolig skuffende, det samme med 4 Christmases.

Legally Blonde 1 og Sweet Alabama er søte de, men jeg liker henne i mer edgy roller (hun gjorde mye independent-filmer i begynnelsen). Og liker henne bedre som dramaskuespiller enn i romantiske komedier.

Haha, jeg er visst skikkelig innbitt fan ;)

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg tror hun kune drept noen med den haka.... God skuespiller men har ikke gjort noen særlige gode filmer de siste årene synes jeg

Synes ikke den haka er så ille, jeg... Men det kan se ut som om hun har forandret veldig utseende med årene. Da hun var yngre var hun litt rundere tror jeg, og da syntes ikke den spisse haka så godt. Har dere lagt merke til det?

Men nå som hun er blitt eldre og er blitt ganske så tynn, blir liksom ansiktsformen så annerledes... kjipt at alle Hollywoodstjerner skal bli så tynne! Synes Reese var veldig flott og naturlig da hun veide litt mer...

Vedlegg fjernet ihht. bildereglene.

Ms. Raggsokk, mod.

Endret av Ms. Raggsokk
Skrevet

jeg gleder meg til den nye filmen der hun spiller med Robert Pattinson, Vann til elefantene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...