Gå til innhold

"Mad Men" og "The Pacific"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen dager fri og tenkte å benke meg ned med serier eller gode filmer. Er ikke så glad i å vente på hver episode en gang i uka, derfor velger jeg heller å kose meg med alle episodene fortløpende. Er serien "Mad Men" eller Pacific noe dere kan anbefale?

Hyggelig om dere anbefaler andre serier/filmer og:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge seriene er veldig bra og kan trygt anbefales.

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte den første sesongen og andre sesongen av Mad Men, men jeg synes konseptet blir litt utvannet utover i de andre sesongene. Det er liksom så mye som er i samme tralten, jeg mistet rett og slett interessen for å følge med når det var så liten progresjon. De første to sesongene kan jeg anbefale da!

Skrevet

Jeg anbefaler Dexter, om du ikke har sett den! Helt sykt bra serie... Jeg sre nesten ingen serier, men denne er knallbra! I andre sesong blir man litt lei de første episodene, fordi det er så annerledes enn første sesong, men så tar det seg enorm opp!

Det er min absolutt beste serieanbefaling! :)

Skrevet

Dersom du vurderer The Pacific, så jeg regner jeg med du også har sett "Band of Brothers"? Har du ikke det, så bør den i alle fall sees! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips. Da har jeg startet med "Mad Men" og er godt fornøyd med de 4 første episodene:)

Ja, jeg har sett "Band of Brothers" og håper "Pacific" er like bra for den blir nok neste på lista.

Dexter har jeg faktisk ikke hørt om men skal sette den opp på lista:)

Skrevet (endret)

Dexter er veldig bra...band of brothers er the bomb...men er svært skuffet over the pacific sjølv om eg digger krigs filmer og serier.

Kvaliteten på serien er svært høg men det er ikke nok den mangler noe band of brothers hadde.

Endret av Andrelinoge
Gjest Hard Ride
Skrevet

Kvaliteten på serien er svært høg men det er ikke nok den mangler noe band of brothers hadde.

Personlig mener jeg den mangler like gode karakterer som Band of Brothers, og at det liksom ble bedre gjennomført i BoB. Uansett er jeg enig i at BoB er mer verdt tiden enn The Pacific. Alle episodene i BoB var gode, men i Pacific er det noen episoder som jeg føler var bortkastet.

AnonymBruker
Skrevet

Er nå på episode 13 i serien "Mad Men"

Lun og fengende serie med fantastisk scenografi. Får lyst på en sigarett når jeg ser den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...