AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Jeg har noen dager fri og tenkte å benke meg ned med serier eller gode filmer. Er ikke så glad i å vente på hver episode en gang i uka, derfor velger jeg heller å kose meg med alle episodene fortløpende. Er serien "Mad Men" eller Pacific noe dere kan anbefale? Hyggelig om dere anbefaler andre serier/filmer og:)
Inx Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 Begge seriene er veldig bra og kan trygt anbefales. 1
chikako Skrevet 9. april 2011 #3 Skrevet 9. april 2011 Jeg likte den første sesongen og andre sesongen av Mad Men, men jeg synes konseptet blir litt utvannet utover i de andre sesongene. Det er liksom så mye som er i samme tralten, jeg mistet rett og slett interessen for å følge med når det var så liten progresjon. De første to sesongene kan jeg anbefale da!
kirstiJ Skrevet 9. april 2011 #4 Skrevet 9. april 2011 Jeg anbefaler Dexter, om du ikke har sett den! Helt sykt bra serie... Jeg sre nesten ingen serier, men denne er knallbra! I andre sesong blir man litt lei de første episodene, fordi det er så annerledes enn første sesong, men så tar det seg enorm opp! Det er min absolutt beste serieanbefaling!
MellonCollie Skrevet 9. april 2011 #5 Skrevet 9. april 2011 Dersom du vurderer The Pacific, så jeg regner jeg med du også har sett "Band of Brothers"? Har du ikke det, så bør den i alle fall sees! 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #6 Skrevet 10. april 2011 Takk for tips. Da har jeg startet med "Mad Men" og er godt fornøyd med de 4 første episodene:) Ja, jeg har sett "Band of Brothers" og håper "Pacific" er like bra for den blir nok neste på lista. Dexter har jeg faktisk ikke hørt om men skal sette den opp på lista:)
Andrelinoge Skrevet 10. april 2011 #7 Skrevet 10. april 2011 (endret) Dexter er veldig bra...band of brothers er the bomb...men er svært skuffet over the pacific sjølv om eg digger krigs filmer og serier. Kvaliteten på serien er svært høg men det er ikke nok den mangler noe band of brothers hadde. Endret 10. april 2011 av Andrelinoge
Gjest Hard Ride Skrevet 11. april 2011 #8 Skrevet 11. april 2011 Kvaliteten på serien er svært høg men det er ikke nok den mangler noe band of brothers hadde. Personlig mener jeg den mangler like gode karakterer som Band of Brothers, og at det liksom ble bedre gjennomført i BoB. Uansett er jeg enig i at BoB er mer verdt tiden enn The Pacific. Alle episodene i BoB var gode, men i Pacific er det noen episoder som jeg føler var bortkastet.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #9 Skrevet 13. april 2011 Er nå på episode 13 i serien "Mad Men" Lun og fengende serie med fantastisk scenografi. Får lyst på en sigarett når jeg ser den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå