AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Jeg må lufte ut noe som irriterer meg. Jeg studerer og jobber deltid. Av naturlige årsaker blir det mye jobbing på kveldstid og i helgene. Det virker som venninnene mine som jobber heltid ikke skjønner at jeg også må ta jobben min særiøst selv om det "bare" er deltid. Hvis jeg ikke kan være med på cafe etter normal arbeidstid eller ikke kan være med ut i helgene fordi jeg skal jobbe nattevakt/morgenvakt dagen etter så viser de ingen forståelse for det. De ber meg "flytte vakta eller droppe den, det er ikke så farlig/det er jo ikke så vanskelig"! Det jeg lurer på er hvorfor det er sånn? Jeg må jo også jobbe for å tjene penger, og jeg kan ikke jobbe når jeg har undervisning. Nesten så jeg har lyst til å spørre om noen av de har lyst til å være med på cafe kl.10 på mandag for lunsj, og bli sur hvis de takker nei fordi de må jobbe. "Du kan jo bare ta fri"... Noen flere som opplever det samme?
The Kitten Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 Nei, dette har jeg aldri opplevd. Høres merkelig ut.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #3 Skrevet 9. april 2011 Er jo bare å bli med ut og gå hjem igjen når det passer deg. Du trenger heller ikke å drikke mye alkohol eller noe i det hele tatt. Uansett. Har aldri fått sure venninner fordi jeg alltid jobber søndager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå