AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Hva er dette elslimet dere snakker om og hvordan oppdager dere det? Driver dere å undersøker utfloden deres hele tiden? Jeg har aldri sett at jeg har hatt noe elslim, men jeg har vel hatt det siden jeg har barn. Hvordan undersøker dere utfloden deres? Er det ikke noe griseri å analysere den hele tiden?
Cashpink Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 El- slim er kroppens transportmiddel for spermier. Det dukker visstnok opp rundt fruktbar periode. Jeg undersøker ikke dette, men man kan oppleve at det kan ligge oppå toalettpapiret når man har tørket seg.. Jeg har lest at ikke alle har tydelig slim, du kan jo være en av dem.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #3 Skrevet 9. april 2011 El- slim er kroppens transportmiddel for spermier. Det dukker visstnok opp rundt fruktbar periode. Jeg undersøker ikke dette, men man kan oppleve at det kan ligge oppå toalettpapiret når man har tørket seg.. Jeg har lest at ikke alle har tydelig slim, du kan jo være en av dem. Ser man på dopapiret hver gang man har tørket seg da?
Cashpink Skrevet 9. april 2011 #4 Skrevet 9. april 2011 Jeg skrev: man kan oppleve! Det er jo helt avhengig av om man ser på dopapiret eller ikke... Det kommer jo helt ann på personen Det der en bagatell å henge seg opp i.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #5 Skrevet 9. april 2011 Jeg skrev: man kan oppleve! Det er jo helt avhengig av om man ser på dopapiret eller ikke... Det kommer jo helt ann på personen Det der en bagatell å henge seg opp i. Henge seg opp i? Mener du at alle som spør om noe her inne er opphengt i temaet?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #6 Skrevet 9. april 2011 Det er vel ikke griseri å ta en finger i skjedeåpningen og se om det er utflod på fingeren etterpå, vi har vann og såpe. Utfloden forandrer seg gjennom hele syklusen. Like før eggløsningen så har noen det som blir kalt EL slim. Det kan ser ut som rå eggehvite.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #7 Skrevet 9. april 2011 Det er vel ikke griseri å ta en finger i skjedeåpningen og se om det er utflod på fingeren etterpå, vi har vann og såpe. Utfloden forandrer seg gjennom hele syklusen. Like før eggløsningen så har noen det som blir kalt EL slim. Det kan ser ut som rå eggehvite. Utflod har man da i hele syklusen. Hvordan kjenner dere igjen dette slimet og sjekker dere det hver dag?
Athene Skrevet 9. april 2011 #8 Skrevet 9. april 2011 Tar en kort titt på toalettpapiret, og ser da akkurat hva kroppen holder på med. Når man har slitt med fruktbarhet i to år blir man godt kjent med kroppen sin. Les, og se illustrasjoner, her -> http://www.pernille.info/cervixsekret.htm Dersom du nettopp har blitt prøver - ikke styr med dette. Det er unødvendig kunnskap for de som lett blir gravide av seg selv. Er du her inne og leser litt kan du få inntrykk av at alle temper, tester og sjekker i alle retninger. Men mange av de som skriver og gir tips her er langtidsprøvere, som trenger å kjenne egen kropp.
Cashpink Skrevet 9. april 2011 #9 Skrevet 9. april 2011 Henge seg opp i? Mener du at alle som spør om noe her inne er opphengt i temaet? *knis*
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #10 Skrevet 9. april 2011 Utflod har man da i hele syklusen. Hvordan kjenner dere igjen dette slimet og sjekker dere det hver dag? Leser du ikke det du svarer på? Jeg sa at det ser ut som rå eggehvite. Og at utfloden forandrer seg gjennom syklusen. Hvis du blir litt mer oppmerksom på kroppen din så ser du det. Det er bare å sjekke enten papiret eller kjenne i skjedeåpningen en gang om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå