AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Har aldri vært hos noen frisører i Trondheim, og det kryr jo a frisørsalonger her. Derfor sliter jeg med hva jeg burde velge! Skal bare farge håret og bli kvitt rødskjær og bli lysere (har nettopp hatt en veldig dårlig hjemmefargeopplevelse, hehe) Vil gjerne at det skal være billig! Noen anbefalinger?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 Jeg var veldig fornøyd med frisøren på Jakobsli. Jeg har veldig rødskjær i håret, og når jeg prøvde å farge håret hjemme i en litt lysere nyanse, ble det helt forferdelig. Hun fikset det kjempefint - det må være den fineste fargen jeg har hatt (og jeg har vært hos flere frisører) og det kostet bare rundt 600 kr..
Mermaid Blues Skrevet 9. april 2011 #3 Skrevet 9. april 2011 (endret) Utrolig fornøyd med Nikita Thomas Angells gt. Koster litt, men jeg synes det er verdt det Edit: pris var viktig ja... De har flinke lærlinger da Om du er student finnes det endel salonger med studentrabatt, men jeg har ikke prøvd noe annet enn Nikita selv. Endret 9. april 2011 av Mermaid Blues
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå