Steinar40 Skrevet 9. april 2011 #41 Del Skrevet 9. april 2011 Først sier du at et forhold først blir seriøst når man gifter seg, deretter når man får barn sammen. Så sier du at man kan risikere å bli sittende alene når man får barn. Godt argument for at forhold uten barn er useriøse... Jeg har heller ikke inntrykk av at seriøse forhold ofte ender med at barnefaren stikker fra ansvaret. I bunn og grunn forstår jeg ikke hvordan den logiske sansen din fungerer. Åpenbart ganske annerledes enn min. Ja, men det er jo fordi kvinnfolk ikke er logiske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 9. april 2011 #42 Del Skrevet 9. april 2011 Ja, men det er jo fordi kvinnfolk ikke er logiske Akkurat ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #43 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg er så lite dramaqueen som det går an å bli, og også (des verre) nok så konfliktsky av natur... Men jeg er fordi om i et fast forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #44 Del Skrevet 9. april 2011 På tide å boikotte KG grunnet avsporinger... Steinar er mester på avsporinger...Men dere andre biter på hver gang og slik fortsetter det... Nei får finne meg ett annet forum å skrive på.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunchild Skrevet 9. april 2011 #45 Del Skrevet 9. april 2011 Og tilbake til tema; jeg ser overhodet ikke på meg selv som noen "drama queen" og jeg er i et veldig lykkelig og stabilt forhold. De mer dramatiske av mine venninner er faktisk de som enten er single eller har mange og kortvarige forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 9. april 2011 #46 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg får vel svare på tema, jeg og. Jeg er i et samboerskap, vi har riktignok ikke bodd sammen mer enn et halvt år, men har det stabilt og fint sammen. Jeg er veldig lite dramaqueen; både jeg og kjæresten er veldig avslappa og løsningsorienterte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. april 2011 #47 Del Skrevet 9. april 2011 Og tilbake til tema; jeg ser overhodet ikke på meg selv som noen "drama queen" og jeg er i et veldig lykkelig og stabilt forhold. De mer dramatiske av mine venninner er faktisk de som enten er single eller har mange og kortvarige forhold. Og jeg kan bare bekrefte at det ikke er noen fordel for kvinner å være dramaqueens hvis det er et fast og seriøst forhold som er målet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 9. april 2011 #48 Del Skrevet 9. april 2011 Hva er hemmeligheten? Vel, det bunner til slutt ned til personlig kjemi - men om du gjør det jeg skrev i posten min, øker du sjansene for å tiltrekke deg andre, på et overfladisk nivå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå