Gå til innhold

hvor mye dramaqueen må man være

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en kjent sak at jo mer dramaqueen, krevende og bortskjemt man er- jo lettere kommer man i et forhold. Men kanskje ikke mengden av dette er cluet. Men rett og slett en slags fin balanse av alt dette som er nok til å holde en mann interessert, uten å være så lite dramaqueen at han tror at du er en mann.

Hva er balansen her? hvor mye i mengde, helst gjerne prosent, bør man være (evnt i mitt tilfelle) late som man er bortskjemt, irrasjonell og dramaqueen?'

Vet jo at ingen mann kommer til å virkelig elske meg uten dette, så setter pris på gode tips om å være kledelig dramaqueen og irrasjonell her :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at nok til å gjøre en mann forvirret er bra. Uten å vite hvor mye som skal til.

hilsen mann 28

Skrevet

Han må ikke vite hvor han har deg, da blir ting kjedelig. Å overraske og være litt mystisk i blant er bra. Man trenger ikke være dramaqueen eller bortskjemt akkurat.

AnonymBruker
Skrevet

Han må ikke vite hvor han har deg, da blir ting kjedelig. Å overraske og være litt mystisk i blant er bra. Man trenger ikke være dramaqueen eller bortskjemt akkurat.

Nei, men å være mystisk er en del av å være dramaqueen har jeg forstått. Det er en del av teatret man setter opp. Hele spillet osv.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er jo en kjent sak at jo mer dramaqueen, krevende og bortskjemt man er- jo lettere kommer man i et forhold. Men kanskje ikke mengden av dette er cluet. Men rett og slett en slags fin balanse av alt dette som er nok til å holde en mann interessert, uten å være så lite dramaqueen at han tror at du er en mann.

Hva er balansen her? hvor mye i mengde, helst gjerne prosent, bør man være (evnt i mitt tilfelle) late som man er bortskjemt, irrasjonell og dramaqueen?'

Vet jo at ingen mann kommer til å virkelig elske meg uten dette, så setter pris på gode tips om å være kledelig dramaqueen og irrasjonell her :)

Bortskjemte, kravstore og kresne kvinnfolk er totalt turn-off!!!

Det samme gjelder hvis du er så mye dramaqueen at du virker psykisk ustabil.

Gir du ovenstående inntrykk så er du ferdig.

Derimot er det en stor fordel å oppføre seg feminint. Naturlig nok.

Endret av Steinar40
  • Liker 4
Skrevet

Nei, men å være mystisk er en del av å være dramaqueen har jeg forstått. Det er en del av teatret man setter opp. Hele spillet osv.

Nei det synes jeg ikke. Man kan være "mystisk" bare ved å smile litt lurt eller ikke fortelle alt også, trenger ikke skape store følelsesmessige omveltninger og manipulere mannen- som i mine øyne en dramaqueen ville gjort.

AnonymBruker
Skrevet

Bortskjemte og kravstore kvinnfolk er totalt turn-off!!!

Gir du dette inntrykket så er du ferdig.

Derimot er det en stor fordel å oppføre seg feminint.

Hva legger du i å oppføre seg feminint? Stå på kjøkkenet i forkle?

Skrevet

Hva legger du i å oppføre seg feminint? Stå på kjøkkenet i forkle?

Nei, men vil du ha et forhold så er det faktisk en stor fordel å kunne, og ikke minst gidde, lage mat.

Det jeg forbinder med å være feminin er nok hovedsaklig det å kunne vise følelser.

Og da mener jeg alle typer følelser.

Vi menn er mye mer reserverte når det gjelder å vise følelser. Mye fordi vi er opplærte til det, men det er sikkert til stor del biologisk (kjønn) betinget også.

• Liker 2
Skrevet

Nei, men vil du ha et forhold så er det faktisk en stor fordel å kunne, og ikke minst gidde, lage mat.

Det jeg forbinder med å være feminin er nok hovedsaklig det å kunne vise følelser.

Og da mener jeg alle typer følelser.

Vi menn er mye mer reserverte når det gjelder å vise følelser. Mye fordi vi er opplærte til det, men det er sikkert til stor del biologisk (kjønn) betinget også.

:rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg også på...

Kan noen flere menn svare?

Jeg kan ikke spillereglene og syns drama er slitsomt, men derfor jeg ikke er i noe fast forhold.

Jeg må nok endre strategi :gjeiper:

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Dramaqueens er jo major turnoff. Gidder ikke involvere meg i jenter som holder på med fjortisdrama til enhver tid.

Det er jo heller de som hever seg over slikt, som kan velge på øverste hylle.

Det er dessverre ingen universale spilleregler, siden alle mennesker er forskjellige. For min del tiltrekkes jeg av:

- selvtillit

- en god dash hard to get (jeg liker å jakte litt, i tillegg får man skapt illusjonen om at dette er noe som ikke er tilgjengelig for omverden)

- intelligens

- humor

- om hun kan å flørte er det også et stort pluss

- kroppsspråk

Tenk dere at mennesker er katter og du vil leke med dem. Holder du leken for langt unna dem, blir de uinteressert siden det er noe de ikke kan få tak i (ergo, ikke vær for hard to get) - holder du leken for nært blir de også uinteressert, da kan de jo få den når som helst. Den må være akkurat utenfor rekkevidde, slik at de må jobbe litt for å få tak i den.

Flørting kan man lære seg ved å flørte med alt og alle, for å skape gode følelser (ikke nødvendigvis for å legge an på dem). Gjør det med fremmede, gutter, jenter, alle som jobber i serviceyrket osv.

Om man faker en personlig egenskap nesten hver dag, vil den etter - gjennomsnittlig - ett år bli integrert i hvem du er som person. Ergo, har du dårlig selvtillit, så "fake it 'til you make it"! Kan forsåvidt ta så lite som et halvt år før det er integrert, avhengig av hvem du er.

Et godt kroppsspråk kan også læres over tid. Det viktigste er god holdning (husk, du skal ikke bare være rak i ryggen, men også hodet - se på horisonten (om du ikke må se hvor du går, så klart)). Deretter er det forførende med "sakte" bevegelser. Ikke ha det travelt, men tenk dans eller at du beveger deg under vann.

De enkle grepene der vil ihvertfall få en god del menn tiltrukket. Om de blir forelsket kommer dog mer an på hvem du er som person.

• Liker 2
Gjest Lacus
Skrevet (endret)

Shit! Ikke rart jeg forblir singel hvis jeg må være dramaqueen, krevenede, irrasjonell og bortskjemt for å få meg type :sjokkert:

Nei du, jeg holder meg til å være den jeg er. Drama gidder jeg absolutt ikke.

Vær den du er å finn deg noen som liker deg for det, eller har du tengt å spille et spill resten av livet?

Edit: leif

Endret av Lacus
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt ikke i det hele tatt!

Jeg får fullstendig spader av drama queens, så mye som ett ørlite snev av drama queen og du er utelukket fra forhold med meg. Trolig ikke den eneste gutten/mannen med denne meningen heller..

Skikkelig turn-off!

• Liker 1
Skrevet

Shit! Ikke rart jeg forblir singel hvis jeg må være dramaqueen, krevenede, irrasjonell og bortskjemt for å få meg type :sjokkert:

Nei du, jeg holder meg til å være den jeg er. Drama gidder jeg absolutt ikke.

Vær den du er å finn deg noen som liker deg for det, eller har du tenkt å spille et spill resten av livet?

Må si meg enig i den her.

Samtidig, for noen av oss kvinner, skjer dette med litt drama av og til helt naturlig...

Gjest Passing by
Skrevet

Dette lurer jeg også på...

Kan noen flere menn svare?

Jeg kan ikke spillereglene og syns drama er slitsomt, men derfor jeg ikke er i noe fast forhold.

Jeg må nok endre strategi :gjeiper:

Du, jeg har aldri vært dramaqueen men har likevel vært i fast forhold. Det er fullt mulig å være spennende uten å spille og være dramaqueen. Nå er jeg singel, og det er ikke mangel på tilbud, både alvorlige og mindre alvorlige. Jeg er skvær, spiller ikke spill og viser hva jeg vil og de mennene jeg liker går for det. Jeg tror det blir slitsomt å være noe man i utgangspunktet ikke er, så hvis du ikke er dramaqueen av natur så vil du slite.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men det finnes ikke drama i meg i det hele tatt. Det ligger ikke i min natur. Av gutter jeg har møtt nevner de at jeg er livlig, lett å snakke med, søt(noen ganger pen), morsom.

Men likevel ender jeg alltid opp alene. Menn er ikke videre interesert tross disse egenskapene de nevner.

Hva er da grunnen? Jeg kan ikke velge fra øverste hylle Katten :gjeiper:

Hva er hemmeligheten?

Skrevet

Hva er hemmeligheten?

Du har ikke truffet noen som er klar for et seriøst parforhold.

Dette tar tid i våre dager. Må visstnok passere 30 år først. Hvis man ser på gjennomsnittet av befolkningen.

Gjest Lacus
Skrevet

Du har ikke truffet noen som er klar for et seriøst parforhold.

Dette tar tid i våre dager. Må visstnok passere 30 år først. Hvis man ser på gjennomsnittet av befolkningen.

Dette blir jo bare verre jo. Må jeg vente til jeg er 30 år før jeg finner meg noen også :sjokkert:

Huff, fremtidsutsiktene mine er dårlige.

AnonymBruker
Skrevet

Men det finnes ikke drama i meg i det hele tatt. Det ligger ikke i min natur. Av gutter jeg har møtt nevner de at jeg er livlig, lett å snakke med, søt(noen ganger pen), morsom.

Men likevel ender jeg alltid opp alene. Menn er ikke videre interesert tross disse egenskapene de nevner.

Hva er da grunnen? Jeg kan ikke velge fra øverste hylle Katten :gjeiper:

Hva er hemmeligheten?

Selvsikkerhet, utstråling, intelligens, generell oppførsel, osv.

Eller gutta du henger med rette og slett ikke er interessert i noe fast, uansett hvor "perfekt" du enn er.

AnonymBruker
Skrevet

Dette blir jo bare verre jo. Må jeg vente til jeg er 30 år før jeg finner meg noen også :sjokkert:

Huff, fremtidsutsiktene mine er dårlige.

Hvis du er ikke er rede selv så.. men du kan jo finne en fyr som er noen år eldre enn deg, ikke uvanlig det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...