Gjest raevedilter Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Hei på dere ! Har flott kjæreste-vi har det bra på alle måter.Seksuellt veldig bra men hun squirter (spruter).Hun føler ubehag ved det,men jeg synes det er helt ok.Selv om vi må bytte sengetøy 2 ganger i døgnet.Har noen andre erfaring med squirting?
supravect Skrevet 9. april 2011 #3 Skrevet 9. april 2011 Opplevde det for første gang i går,var utrolig deilig, følte ingen ubehag. Men det var "ekkelt" i den forstand at det bare rant nedover beina, og man mista HELT kontrollen på kroppen, skalv og skalv.
Gjest birry93 Skrevet 9. april 2011 #4 Skrevet 9. april 2011 Jeg opplevde det i natt, det var ikke det minste ubehagelig, bare spennende og deilig. Det var verdt tørkejobben etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Om jeg tar meg selv hardere enn vanlig kan jeg renne som en foss. Føler ingen ubehag, det er bare helt kjempedeilig! Som oftest på badegulvet - lettere å vaske gulvet enn å lufte ut hele madrassen...
Sophie-Ann Skrevet 5. mai 2011 #7 Skrevet 5. mai 2011 Nei, det er ikke urin. Det er væske som kommer fra Skenes skjertler som ligger langs urinrøret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå