AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Hei! Akkurat som med typen min som akkurat hadde kjøpt Mac Book Pro, så fikk jeg vite alt av hva han så på, av både film og klipp på youtube pga en setning på skype som viser det. Dumt av meg å vise at jeg visste det for da fikk han plutselig helt panikk og nå får jeg ikke se hva han ser på ... spørs om han greide å få det vekk eller om han ikke ser på noe ... Men nå har jeg også kjøpt meg en Macbook pro,- og vil heller ikke at andre skal få vite hva jeg ser på, verken på youtube eller DVD-spiller (på mac) . Men hvordan gjøres dette?? Har gått inn på skype instillinger men ingenting viser noe til dette... Kan dere hjelpe meg? Takker for svar!
aluminium Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 Tror du velger det der du setter statusen, altså om du er tilgjengelig, borte osv. Det var iallefall sånn på iChat tidligere, og jeg mener å huske Skype kopierte akkurat det der...
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #3 Skrevet 9. april 2011 Tror du velger det der du setter statusen, altså om du er tilgjengelig, borte osv. Det var iallefall sånn på iChat tidligere, og jeg mener å huske Skype kopierte akkurat det der... Mener du de knappene for ''stemning'' ? TS
aluminium Skrevet 9. april 2011 #4 Skrevet 9. april 2011 Jeg husker ikke hva det heter, men slik som MSN kan man velge "Pålogget", "Borte", "Egendefinert". i iChat var det slik at man kunne velge å vise det som ble spilt i iTunes. Som sagt mener jeg å huske at Skype også tok i bruk dette, men det er mange år siden jeg har brukt Skype, så jeg husker ikke.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #5 Skrevet 9. april 2011 Jeg husker ikke hva det heter, men slik som MSN kan man velge "Pålogget", "Borte", "Egendefinert". i iChat var det slik at man kunne velge å vise det som ble spilt i iTunes. Som sagt mener jeg å huske at Skype også tok i bruk dette, men det er mange år siden jeg har brukt Skype, så jeg husker ikke. Ok. Jeg har lett nøye på både skype, itunes og imovie og jeg finner ikke knappen for det med å ikke vise andre hva du ser/hører på,- men på skype så mener jeg at jeg kanskje fant den riktige knappen, som nevnt heter noe med ''stemning'' Kan andre som vet mer om dette forklare meg hvordan jeg kan forsikre meg om at jeg har gjort det riktig? TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå