Gå til innhold

Seksuell erfaren.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Seksuell erfaren:

Tenker du da at man har hatt mange partnere?

Man har prøvd mye i senga?

Hva legger du i begrepet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ikke på antall partnere.

Men at man har utforsket sin egen seksualitet, er trygg på seg selv seksuelt og hvordan få frem en komfortabel/trygg setting for den man har sex med.

Gjest Heloise
Skrevet

En person som vet hva h*n vil ha og liker, og hvordan h*n kan være en god elsker for andre.

Mange partnere betyr ikke at man er god i senga, heller billig og løs (menn og kvinner). Min mening.

Skrevet

Seksuell erfaren for meg betyr at man enten er løs og har hatt altfor mange partnere, eller at man har vært i langvarige forhold hvor man har lært å bli trygg på seg selv og partner og har turt å eksperimentere med nye ting og på den måten blitt seksuell erfaren gjennom nysgjerrighet.

AnonymBruker
Skrevet

At man er trygg på egen kropp og har hatt masse seksuell aktivitet. Kort sagt h*n vet hva h*n like i senga, og hvordan man tilfredstiller partneren.

Om det er med en eller flere partnere spiller ingen rolle.

Skrevet

Antall partnere har lite å si, da man ikke nødvendigvis blir en bedre elsker/elskerinne av å ha hatt 20 ONS.

Jeg anser en som vet hva han/hun liker i sengen, som ikke har problemer med å prate med partneren om seksuelle fantasier og prøve ut noe nytt og som er flink til å tilfredsstille partneren, som seksuelt erfaren.

Gjest HunterLady
Skrevet

At man har hatt mye forskjellig sex!

Ikke forskjellig som i forskjellige partnere, men som i variert!

AnonymBruker
Skrevet

En person som vet hva h*n vil ha og liker, og hvordan h*n kan være en god elsker for andre.

Mange partnere betyr ikke at man er god i senga, heller billig og løs (menn og kvinner). Min mening.

hvorfor skriver du han som h*n???

Skrevet

Kanskje fordi det kan vere både han og hun? ;)

Gjest norah
Skrevet (endret)

Person med høy seksuell intelligens - altså flink til å oppfatte signaler, respektere grenser, variere, som klarer å skape gjensidig nytelse uten et veldig teknisk fokus.

Personen må evne å skape en dypere stemning - ikke bare en seksuell setting med ulike stillinger.

Noen som klarer å veksle mellom ulike "sjangre" ifht heftig frekk sex og mer rolig emosjonell.

For meg er dette alltid personer som har vært i langvarige forhold, og aldri noen som bare har masse kortvarige elskere/ONS.

Ikke fordi det er promiskuøst, men fordi man aldri vil kunne utvikle seksuell kommunikasjon på et dypere plan med kortvarige relasjoner.

Endret av norah
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det gjelder begge kjønn.

h*n = han eller hun

Skrevet

For meg går det utpå å være trygg på sin egen kropp, vite hva man liker / ikke liker, og selvsagt ha prøvet ut en hel del FORSKJELLIGE ting.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når man kan hengi seg uten å tenke på er jeg for liten, er puppene for store, har jeg hengemage, blabla.

Gjest Katten.
Skrevet

Person med høy seksuell intelligens - altså flink til å oppfatte signaler, respektere grenser, variere, som klarer å skape gjensidig nytelse uten et veldig teknisk fokus.

Personen må evne å skape en dypere stemning - ikke bare en seksuell setting med ulike stillinger.

Noen som klarer å veksle mellom ulike "sjangre" ifht heftig frekk sex og mer rolig emosjonell.

For meg er dette alltid personer som har vært i langvarige forhold, og aldri noen som bare har masse kortvarige elskere/ONS.

Ikke fordi det er promiskuøst, men fordi man aldri vil kunne utvikle seksuell kommunikasjon på et dypere plan med kortvarige relasjoner.

What she said!

Gjest Lacus
Skrevet

Jeg tenker at det er en som er trygg på seg selv og som har prøvd ut mye forskjellig innenfor sex, ikke nødvendigvis at personen har hatt mange partnere.

Skrevet

Jeg tenker litt som flere her sier.

At man er trygg på seg selv. Man vet hva man liker. Man tør ta ledelsen, og vet å gjøre det godt/trygt for den andre parten.

Man lærer ikke mye av et dårlig ligg, så antall trenger ikke ha noe å si.

Gjest birry93
Skrevet

Jeg tenker at det er en som er trygg på seg selv og som har prøvd ut mye forskjellig innenfor sex, ikke nødvendigvis at personen har hatt mange partnere.

Nettopp, man kan ha ligget med 100 stykker og fortsatt være like elendig. xD

Gjest Lacus
Skrevet

Mhm :fnise:

Skrevet

Faen...

AnonymBruker
Skrevet

Pokker!

Jeg som ligger så godt an til å passere 100 i løpet av året.. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...