Troilltøva Skrevet 9. april 2011 #21 Skrevet 9. april 2011 Vi sitter ikke og prater om det i jentegjengen sånn sett, men det er vanlig at vi spør litt på moro egentlig hvis en av oss har en ny fyr, "hvordan er han i senga da?" med litt latter, men den som svarer på det leverer aldri ut hvordan han er, det er som regel et smil/blunk eller kanskje et stort ja om det er veldig bra men ingen utlevering. Så kan det komme frem på tomannshånd med vedkommende hvordan det egentlig er, om det skulle være noe spesielt. Men rett og slett for å få råd eller få lettet hjertet og sinnet om det skulle være noe problemer som omhandler det. Og vi stoler såppas på hverandre at vi ikke sier slikt videre. 1
chikako Skrevet 9. april 2011 #22 Skrevet 9. april 2011 Seriøst? DET var det beste comebacket du kom på? Skulle til å kommentere det samme. OH SNAP!! ...eller vent nå litt!
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #23 Skrevet 9. april 2011 Vi sitter ikke og prater om det i jentegjengen sånn sett, men det er vanlig at vi spør litt på moro egentlig hvis en av oss har en ny fyr, "hvordan er han i senga da?" med litt latter, men den som svarer på det leverer aldri ut hvordan han er, det er som regel et smil/blunk eller kanskje et stort ja om det er veldig bra men ingen utlevering. Så kan det komme frem på tomannshånd med vedkommende hvordan det egentlig er, om det skulle være noe spesielt. Men rett og slett for å få råd eller få lettet hjertet og sinnet om det skulle være noe problemer som omhandler det. Og vi stoler såppas på hverandre at vi ikke sier slikt videre. Du bør vel kanskje vite at mange menn anser enhver slik utlevering eller deling av informasjon for å være et svik og på mange måter en form for utroskap. Det man deler i fortrolighet, blir visst ikke fortolig så lenge man deler dette med en kvinne. Og enda klager dere på at menn er tause og deler lite fortolig med dere?
Gjest muski Skrevet 9. april 2011 #24 Skrevet 9. april 2011 Seriøst? DET var det beste comebacket du kom på? Nei, det var det beste hun var verdt...
chikako Skrevet 9. april 2011 #25 Skrevet 9. april 2011 Du bør vel kanskje vite at mange menn anser enhver slik utlevering eller deling av informasjon for å være et svik og på mange måter en form for utroskap. Det man deler i fortrolighet, blir visst ikke fortolig så lenge man deler dette med en kvinne. Og enda klager dere på at menn er tause og deler lite fortolig med dere? Leste du hva Trollitøva skrev? Jeg er enig i at man ikke skal utlevere partneren sin, men å fortelle at man har det bra sammen er ikke utlevering. Og jeg tror ikke noe på at det er uvanlig for menn å skryte av det når de er fornøyd med oppvartningen på soverommet
Troilltøva Skrevet 9. april 2011 #26 Skrevet 9. april 2011 Du bør vel kanskje vite at mange menn anser enhver slik utlevering eller deling av informasjon for å være et svik og på mange måter en form for utroskap. Det man deler i fortrolighet, blir visst ikke fortolig så lenge man deler dette med en kvinne. Og enda klager dere på at menn er tause og deler lite fortolig med dere? merk disse ordene da å kan det komme frem på tomannshånd med vedkommende hvordan det egentlig er, om det skulle være noe spesielt. Men rett og slett for å få råd eller få lettet hjertet og sinnet om det skulle være noe problemer som omhandler det. Og vi stoler såppas på hverandre at vi ikke sier slikt videre. Og etter min erfaring og viten er ikke enkelte mannfolk et snev bedre selv, det gjelder selvsagt ikke alle, men ganske mange. 1
Gjest muski Skrevet 9. april 2011 #27 Skrevet 9. april 2011 Leste du hva Trollitøva skrev? Jeg er enig i at man ikke skal utlevere partneren sin, men å fortelle at man har det bra sammen er ikke utlevering. Og jeg tror ikke noe på at det er uvanlig for menn å skryte av det når de er fornøyd med oppvartningen på soverommet Har aldri nevnt mine sexpartneres presatsjoner på noe som helst nivå. Det lengste jeg har gått i å utlevere er å bekrefte for kompiser at jeg anser vedkommende som en trivelig person. Alt annet er ett ikke-tema. Partnere og sex snakes _aldri_ om. Dog, nesten alle jeg ar vert til sengs med har bare vert nødt å nevne minst én de har ligget med som har hatt diiiger pikk. Og så lagt vekk på at det gikk jo fint å pule vedkommende på tross av at han hadde diiiiger pikk. Det er neppe ikke noe i hele verden jenter klarer å holde tett om.
Gjest Heloise Skrevet 9. april 2011 #28 Skrevet 9. april 2011 Du bør vel kanskje vite at mange menn anser enhver slik utlevering eller deling av informasjon for å være et svik og på mange måter en form for utroskap. Det man deler i fortrolighet, blir visst ikke fortolig så lenge man deler dette med en kvinne. Og enda klager dere på at menn er tause og deler lite fortolig med dere? Og du vil ha oss til å tro at menn ikke sitter og snakker enda mer høylydt og grovt om sine kjærester og hvordan de er i senga? Du får meg til å le. Å si at mannen er GOD i senga til andre, er skryt uten detaljer. Det tror jeg de aller fleste menn synes er stas. Min synes i alle fall det, og jeg utleverer aldri mer enn at han er GOD i senga. 1
Stefan Skrevet 9. april 2011 #29 Skrevet 9. april 2011 Og du vil ha oss til å tro at menn ikke sitter og snakker enda mer høylydt og grovt om sine kjærester og hvordan de er i senga? Du får meg til å le. Å si at mannen er GOD i senga til andre, er skryt uten detaljer. Det tror jeg de aller fleste menn synes er stas. Min synes i alle fall det, og jeg utleverer aldri mer enn at han er GOD i senga. Det kompisene mine kommer med av kommentarer angående sexpartnere, er ikke i nærheten av det mine venninner presterer, for å si det slik. Kudos til deg om det er annerledes i din verden.
Gjest Heloise Skrevet 9. april 2011 #30 Skrevet 9. april 2011 Det kompisene mine kommer med av kommentarer angående sexpartnere, er ikke i nærheten av det mine venninner presterer, for å si det slik. Kudos til deg om det er annerledes i din verden. Da har nok verden forandret seg noe veldig til det værre de siste 5 årene i "min verden" om det er slik det er. Synes uansett "utleveringer" er feil. Så la meg spørre deg, om din partner sa til en venninne at hun syntes du var god i senga, hadde du likt det eller ikke? Ville du helst ikke at hun skal nevne det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå