Gå til innhold

Prater dere jenter om mannens utstyr?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å skryte av en fyrs mektig utstyr, og i neste øyeblikk fnise over en annen stakkarslig som har liten penis?

Videoannonse
Annonse
Gjest Heloise
Skrevet

Snakker aldri om peniser i min omgangskrets.

AnonymBruker
Skrevet

Snakker ikke om mine sexpartneres peniser, men hvis man har sett noen på tv eller slikt med ekstra stort eller lite utstyr så kan det hende vi snakker litt om det.

Skrevet

Nei, det er privat.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Snakker ikke om mine sexpartneres peniser, men hvis man har sett noen på tv eller slikt med ekstra stort eller lite utstyr så kan det hende vi snakker litt om det.

:Nikke:

AnonymBruker
Skrevet

Nei det gjør vi ikke i min omgangskrets, det er privat og lite interessant for andre å høre om.

Skrevet

What she said!

Kunne strengt tatt ikke falle meg inn å utlevere hverken nåværende eller tidligere sexpartnere på den måten.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis de er kjip i sengen så henger jeg de ut for alt det er verdt, forteller om størrelsen på kuken, dårlige teknikker, hvordan de ser ut når de stønner osv, sikkert derfor de føler de blir sett så rart på, har en stor vennekrets.

Er de flink derimot, sier jeg ingenting.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Hvis de er kjip i sengen så henger jeg de ut for alt det er verdt, forteller om størrelsen på kuken, dårlige teknikker, hvordan de ser ut når de stønner osv, sikkert derfor de føler de blir sett så rart på, har en stor vennekrets.

Er de flink derimot, sier jeg ingenting.

Kan jo tenkes at de egentlig er bra i senga, og at det er du som suger.

• Liker 4
Gjest Lacus
Skrevet

Nei det gjør jeg ikke. Vi snakker mye om sex og erfaringer i vennegjengen, men det er absolutt ikke vanlig å nevne størrelse. Det synes vi alle er en personlig ting som ikke andre trenger å vite.

Skrevet

Etter min erfaring, er det ganske så vanlig.

Skrevet

Nei, i min vennekrets har vi aldri snakket om sånt. Jeg aner ikke noe om hva kjærestene til venninnene mine har mellom beina, og det passer meg i grunn veldig fint.

AnonymBruker
Skrevet

Ja vi prater om det, men aldri om små peniser da legger vi heller vekt på andre saker karen er god på. Vi tar opp kukpraten for å fortelle hvor bra vi har det eller om tips, ikke for å latterliggjøre.

Men det er ikke daglig samtaleemne det der.

Skrevet

Aldri gjort og aldri hørt.

Det lengste vi går (og det er sjelden) er å klage på sjelden sex eller skryte i generelle vendinger av siste erobring (XXX er bare sååå deilig i senga altså).

AnonymBruker
Skrevet

Etter min erfaring, er det ganske så vanlig.

Jeg kunne snakket om ONS sitt utstyr, men menn som jeg er i forhold med snakker jeg ikke til venninner om. Jeg snakker heller ikke om hvordan sexen er og slikt fordi jeg har opplevd at en venninne lå med typen min bak ryggen min etter at jeg hadde skrytt av hvordan han var i sengen til henne. Ikke så lurt alltid å dele slike ting med venninner, jeg har i alle fall lært!

Gjest muski
Skrevet

Ennå ikke ligget med noen, det vil si et par dusin damer, som ikke har lagt ut om pikken min på ett eller annet vis til sine venninner. Da er aldersspennet fra nitten til noen og førti. Ikke hør på de politisk korrekte svarene som kommer i denne tråden ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ennå ikke ligget med noen, det vil si et par dusin damer, som ikke har lagt ut om pikken min på ett eller annet vis til sine venninner. Da er aldersspennet fra nitten til noen og førti. Ikke hør på de politisk korrekte svarene som kommer i denne tråden ;)

...det sier vel mer om hva slags damer som gidder å ligge med deg. ;)

• Liker 2
Gjest muski
Skrevet

...det sier vel mer om hva slags damer som gidder å ligge med deg. ;)

Sånne som deg... :cool:

Skrevet

Sånne som deg... :cool:

Seriøst? DET var det beste comebacket du kom på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...