Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #1 Skrevet 26. februar 2002 hei dere jenter! Jeg har et stort problem og det er at jeg så sjelden har lyst på sex. De ganger jeg har sex så synes jeg det er veldig dejlig så jeg har ikke noe problem å nyte det. Men lysten kommer så sjelden? Lurer på om det kan være noe fysisk feil, ev. hormonellt? Tina
Hedda-78 Skrevet 26. februar 2002 #2 Skrevet 26. februar 2002 Trur mange jenter opplever dette før eller sidan. Ikkje noko unormalt i det, og det treng slett ikkje vere noko fysisk feil med deg. Da hadde du nok merka det dei gongane du har sex. Jenter har ofte litt vanskelig for å sleppe stresset og alle tankane og berre hengi seg til nytelsen og sexen. Vi må liksom vere ferdig med alle problem og alle dagens gjeremål før vi får energi til å tenke på sex. Guttar brukar gjerne sex for å stresse ned og komme vekk fra alt maset i kvardagen, og treng ikkje å vere så avslappa som vi jenter må vere for å kunne få lyst på sex. Kanskje du har mange tankar og problem som svirrar rundt i hovudet? Kanskje er du ofte trøtt og lei? Kanskje er du gått litt lei av typen din sexuelt? Du veit kva du får kvar gong? Mange grunnar til at lysta forsvinn, du må berre tenke igjenom kva som kan vere problemet og prøve å fri deg i fra det. Slutt å tenk, berre nyt!12
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #3 Skrevet 26. februar 2002 Hei anonym! Det kan være mange årsaker til tap av sexlyst. Kanskje du som Hedda sier har for mye annet i hodet av problemer etc? Mange jenter har perioder med dårlig sexlyst. Jeg fant en type løsning for mitt problem og det er noe som kalles Viacreme, en ny type "sexhjelpemiddel" for jenter. Det er en gele som øker blodtilstrømningen til klitoris og gir en økt lystfølelse og i tillegg gjør det lettere for kvinner "å komme". Fant ut av det på en annen diskussjonsside på nettet og prøvde selv. Det var supert!! du kan få mer info hvis du mailer til: epost slettet av moderator Lykke til!! Det hjalp meg ) M 1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-02-26 18:43 ]
Therese Skrevet 26. februar 2002 #4 Skrevet 26. februar 2002 OOps adressen jeg skrev i mitt forrige innlegg ble visst slettet av moderator. Vel, hvis noen er interessert i dette nye hjelpemiddelet jeg snakket om, VIACREME, så mail meg så kan jeg opplyse om hvor du får tak i den. Er kun ute for å hjelpe andre i samme situasjon som jeg.. M
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #5 Skrevet 8. november 2019 Finn deg ny mann. Anonymkode: 12f38...a9d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #6 Skrevet 9. november 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Finn deg ny mann. Anonymkode: 12f38...a9d Det kan det vel hende hun har gjort; tråden er startet for 17 år siden 😂 Anonymkode: bf108...34a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå