Djungelvrål Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Har fått dilla på den men finner den ikke på youtube eller spotify. Er en dame som synger. Trodde det var jennifer lopez men det var de ikke. Hu synger mye la la la la, og det er et sinnsykt rått trommebeat gjennom hele sangen... Hu rappesynger på en måte. Hjelp! Hvem er det? Tror sangerinnen er sort.. Var i bakgrunnen på slutten av norske talenter..
Faithy Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Har fått dilla på den men finner den ikke på youtube eller spotify. Er en dame som synger. Trodde det var jennifer lopez men det var de ikke. Hu synger mye la la la la, og det er et sinnsykt rått trommebeat gjennom hele sangen... Hu rappesynger på en måte. Hjelp! Hvem er det? Tror sangerinnen er sort.. Var i bakgrunnen på slutten av norske talenter.. Beklager. Så ikke programmet, og skjønner ikke hvem du mener.
Djungelvrål Skrevet 9. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2011 Åh den er så kul, irriterer meg at jeg ikke vet hvem som synger!
Antlers Skrevet 9. april 2011 #6 Skrevet 9. april 2011 (endret) Åh den er så kul, irriterer meg at jeg ikke vet hvem som synger! Jeg så faktisk programmet, men husker ikke helt hva som ble spilt sånn i farten. Du husker ikke noen ord eller setninger fra sangen, da? ETA: Denne har ihvertfall mye "la la la" i seg http://www.youtube.com/watch?v=3OEkSCDsFVE Endret 9. april 2011 av Antlers
myomocca Skrevet 9. april 2011 #7 Skrevet 9. april 2011 Det er ikke den sangen:)masse trommer var det,og en kul takt..og hun hadde ganske lys stemme..og ikke la la la..men noe som na na na:p..ikke lett å forklare:p
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. april 2011 #9 Skrevet 9. april 2011 Går i reprise nå, kan du ikke se på nå da, og ta opp litt lyd e.l., og sende til sånn lydgjengjenning?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #10 Skrevet 9. april 2011 Sangtekst hadde jo vært greit å få med, for å gjette sang. Ser selv ikke på NT. Eventuelt type sang? Britney spears - till the world ends? Tror da hun synger la la la, eller ah ah ah i den
Djungelvrål Skrevet 9. april 2011 Forfatter #11 Skrevet 9. april 2011 Hmmm... Denne, da? Yes, oh thank you lord. Endelig kan jeg slappe av ))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå