9naah Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Jeg skal på kostymeparty om ikke så lenge, men har ingen aning om hva jeg kan kle meg ut som. Trenger noe som ikke er så dyrt, siden jeg er litt blakk for tiden Hadde vært bra med litt tips ifra dere KG lesere
Gjest Raindrops Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Jeg synes sigøyner er enkelt, billig og gøy. Masse skjørt, sjal og pynteting som man gjerne har liggende. Hvis du har foreldre eller besteforeldre med loft så har de ofte masse morsomt der som kan hjelpe.
Gjest Lacus Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 Det er noen tips i denne tråden Spurte om det samme for ikke så alt for lenge siden
9naah Skrevet 8. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2011 (endret) Det er noen tips i denne tråden Spurte om det samme for ikke så alt for lenge siden Kan ikke ha noe som er hjemmelaget, da kommer man ikke inn. Det skulle være skikkelige kostymer som denne feks. men den er jo ganske dyr.. Har sett innpå flere sider, men alt er over 500kr. Endret 8. april 2011 av 9naah
Gjest Raindrops Skrevet 8. april 2011 #6 Skrevet 8. april 2011 Huh. Superkul.no har relativt billige kostymer tror jeg.
Gjest Lacus Skrevet 8. april 2011 #7 Skrevet 8. april 2011 Huh. Superkul.no har relativt billige kostymer tror jeg. Da er det litt verre. Har desverre dårlig med tips da
Cuckold Skrevet 8. april 2011 #8 Skrevet 8. april 2011 Jeg skal på kostymeparty om ikke så lenge, men har ingen aning om hva jeg kan kle meg ut som. Trenger noe som ikke er så dyrt, siden jeg er litt blakk for tiden Hadde vært bra med litt tips ifra dere KG lesere Hva med å komme som haremslavinne? Tror det går an å få tak i ganske rimelige ting på nett: http://s4.thisnext.com/media/largest_dimension/0E2DABC3.jpg (Her kan du gå barbent, så du trenger ikke matchende sko) Og enda billigere blir det jo hvis du syr selv av gardinstoff eller liknende.
Gjest Raindrops Skrevet 8. april 2011 #9 Skrevet 8. april 2011 Da er det litt verre. Har desverre dårlig med tips da Just saying. Kan/vil man ikke bruke stort på kostyme så blir kvalitenen superkul.no :gjeiper: Mulig du kan finne billige greier på ebay, men det kommer jo litt an på når du skal ha kostymet også.
docu73 Skrevet 12. april 2011 #10 Skrevet 12. april 2011 Du kan kle deg ut som en hippie,og her er den kostymen ganske så billig å. http://www.jig.no/hippie_chick_str_s2xl/P_306
kanelsnurr Skrevet 12. april 2011 #11 Skrevet 12. april 2011 OT, men hvorfor er ikke hjemmelagede kostymer ordentelige? (altså man kommer ikke inn med hjemmelaget?) Det er jo alltid orginale, hjemmelagede kostymer som er best. Tror aldri jeg har opplevd at et kjøpt kostyme har vunnet kostymekonkurransen når jeg har vært på utkledningsfest i alle fall...
Gjest Fikira Skrevet 12. april 2011 #12 Skrevet 12. april 2011 Hun mener vel at man ikke skal dukke opp med laken og si man er spøkelse og slike ting.
9naah Skrevet 12. april 2011 Forfatter #13 Skrevet 12. april 2011 OT, men hvorfor er ikke hjemmelagede kostymer ordentelige? (altså man kommer ikke inn med hjemmelaget?) Det er jo alltid orginale, hjemmelagede kostymer som er best. Tror aldri jeg har opplevd at et kjøpt kostyme har vunnet kostymekonkurransen når jeg har vært på utkledningsfest i alle fall... Fordi at jeg ikke klarer å lage skikkelige klær selv, og da ser det bare hjemmelaget ut. Og man skulle kle seg skikkelig ut. For å ta ett eksempel: det var ikke nok med bare en cowboyhatt og rutete skjorte om man skulle være en cowboy liksom. Man måtte ha mye tilbehør osv. Men skal inn på en butikk i bergen å se om jeg finner noe som ikke er så dyrt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå