Devi Skrevet 3. november 2003 #1 Skrevet 3. november 2003 Vurderer å gå til innkjøp av denne fra Strawberrynet. Fargen virker passende utfra hva jeg kan se på bildet, håper den ikke er lysere enn den ser ut til. Noen som har prøvd dette pudderet, som har en kommentar ?
Elze Skrevet 3. november 2003 #2 Skrevet 3. november 2003 Har ikke prøvd dette pudderet, men personlig ville jeg ikke kjøpt farget makeup av noe slag uten først å ha prøvd fargen på meg selv i et parfymeri. Hvis pudderet er feil farge til deg vil du se helt syk ut og kan kanskje ikke bruke produktet. Fargegjengivelsen på bilder på nettet kan være veldig unøyaktig. Feil farge er ikke returgrunn hos Strawberrynet så hvis produktet er feil til deg har du kastet bort de pengene. Faktisk sier de jo selv: "We regret we cannot offer a refund once the product has been opened and used. Our site is aimed at customers who have already purchased and experienced the product, either its use in the case of skincare, or smell in terms of perfume, or color in terms of make up."
Champagne Skrevet 3. november 2003 #4 Skrevet 3. november 2003 Det pudderet har jeg, og er vanvittig fornøyd!! Men det med fargen burte du prøve ut før du kjøper den. Jeg har en naturlig brun hudfarge men bruker alikevel farge nr 2. Jeg vil anbefale deg å gå i et parfymeri og prøve fargen på huden før du bestiller, det gjør jeg før jeg skal bestille noe fra venner som skal ut og reise.
Devi Skrevet 3. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2003 ok,takk for svar. Er det veldig dekkende ?
Champagne Skrevet 4. november 2003 #6 Skrevet 4. november 2003 nei ikke veldig. Men jeg liker ikke at pudder er helt dekkende heller.
Devi Skrevet 5. november 2003 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2003 OK, dette må jeg prøve. Var ikke særlig dyrt heller.
Devi Skrevet 5. november 2003 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2003 OK, dette må jeg prøve. Var ikke særlig dyrt heller.
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #9 Skrevet 5. november 2003 Hei. Jeg bruker det pudderet og er veldig fornøyd, men nr, 3 er ganske mørk. Jeg bruker nr. 01 (Stay Buff) og har en normalt lys norsk hud, vil jeg tro. Jeg ville prøvd det i et parfymeri først hvis jeg var deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå