Shantee Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Når jeg har sex med kjæresten min bruker jeg ofte fantasier for å komme raskere. Men fantasiene som går igjen er at han har sex med andre jenter (eks-kjærester av ham og liknende som jeg egentlig er sjalu på). Jeg har selvfølgelig ingen ønsker om at han skal være utro mot meg, men hvorfor tenner jeg på denne fantasien??
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Når jeg har sex med kjæresten min bruker jeg ofte fantasier for å komme raskere. Men fantasiene som går igjen er at han har sex med andre jenter (eks-kjærester av ham og liknende som jeg egentlig er sjalu på). Jeg har selvfølgelig ingen ønsker om at han skal være utro mot meg, men hvorfor tenner jeg på denne fantasien?? Ikke noe unormalt å bruke fantasier i sexlivet, og å tenne på at partneren har sex med en annen er noe som pirrer mange. Selv har jeg ofte fantasert at kjæresten min har sex med en annen mann, og vi har også realisert det en gang 1
Faithy Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 Ikke noe unormalt å bruke fantasier i sexlivet, og å tenne på at partneren har sex med en annen er noe som pirrer mange. Selv har jeg ofte fantasert at kjæresten min har sex med en annen mann, og vi har også realisert det en gang Løgnhals. Enten har du ikke kjæreste elle du driter i henne. Hvordan kan noen tenne på at den du er glad i har seg med en annen? DU må i såfall være helt syk i hodet"!!! 2
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 Løgnhals. Enten har du ikke kjæreste elle du driter i henne. Hvordan kan noen tenne på at den du er glad i har seg med en annen? DU må i såfall være helt syk i hodet"!!! Vel, vel. Jeg driter i om du tror jeg lyver eller ikke. For øvrig er det ganske patetisk å prøve å drite ut andres tenningsmønstre. Det som kanskje er utenkelig for dere er kanskje ikke utenkelig for andre. Og nei, jeg "driter" ikke i min kjære. 6
Shantee Skrevet 8. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2011 Vel for meg er det uaktuelt å sette ut disse fanatasiene i livet, for jeg er veldig sjalu og kan overhodet ikke tenke meg å dele ham med noen. Poenget mitt er at det er en FANTASI og jeg lurer på om det er unormalt å ha slike fantasier??
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2011 #6 Skrevet 8. april 2011 Vel for meg er det uaktuelt å sette ut disse fanatasiene i livet, for jeg er veldig sjalu og kan overhodet ikke tenke meg å dele ham med noen. Poenget mitt er at det er en FANTASI og jeg lurer på om det er unormalt å ha slike fantasier?? Absolutti ikke unormalt å ha slike fantasier. Det er noe man tenker, og han tenker nok også når dere har sex. Helt menneskelig. 1
Gjest Katten. Skrevet 8. april 2011 #7 Skrevet 8. april 2011 Løgnhals. Enten har du ikke kjæreste elle du driter i henne. Hvordan kan noen tenne på at den du er glad i har seg med en annen? DU må i såfall være helt syk i hodet"!!! Det er ikke noe rett og galt innenfor seksualitet (annet enn loven, selvsagt). Man tenner på forskjellige ting, og det som er normalt for noen er unormalt for andre. Det som beskrives her er faktisk en meget utbredt fantasi, som ofte skaper veldig mye splittede følelser. "Hvordan kan jeg tenne på tanken at kjæresten min har sex med noen andre?" Går man nøye gjennom hele livet, finner man muligens logiske svar, men i hovedsak har det ikke noe å si: de som tenner på det, tenner på det. Det må man bare akseptere. Om det er en fantasi som tenner deg, TS, så for all del: fortsett å fantasere om det. Etter nøye overveiing kan du appåtil prøve å realisere fantasien - men da må du ha tenkt over konsekvensene. 2
Gjest MikeWaters Skrevet 9. april 2011 #8 Skrevet 9. april 2011 Løgnhals. Enten har du ikke kjæreste elle du driter i henne. Hvordan kan noen tenne på at den du er glad i har seg med en annen? DU må i såfall være helt syk i hodet"!!! Noen trenger kansje en grunnleggende opplæring i toleranse og ren og skjær høflighet. Hvis ditt eget forhold til kjærlighet, sex og lyst ikke evner å bevege seg utenfor firkanten så betyr det ikke at det ikke er et liv utenfor nevnte firkant 2
Gjest MikeWaters Skrevet 9. april 2011 #9 Skrevet 9. april 2011 Poenget mitt er at det er en FANTASI og jeg lurer på om det er unormalt å ha slike fantasier?? Overhodet ikke unormalt, mange har dessuten sterke koblinger mellom sjalusi og pirrende fantasier. 1
Gjest umoralsk Skrevet 9. april 2011 #10 Skrevet 9. april 2011 Du tenner, ingen skades. Hvem bryr seg om det er unomralt eller ei? Så lenge du har nytelse og det ikke går utover noen kan du fantasere om Lego-figurer som smører seg inn i avocado og pisker hverandre med stangselleri for min del. Hadde jeg vert typen din hadde jeg blitt grisekåt av disse fantasiene dine 1
Gjest Fikira Skrevet 9. april 2011 #11 Skrevet 9. april 2011 Løgnhals. Enten har du ikke kjæreste elle du driter i henne. Hvordan kan noen tenne på at den du er glad i har seg med en annen? DU må i såfall være helt syk i hodet"!!! DEN var unødvendig den. Frekk du er...herregud. Og ts, så lenge det er en fantasi du trives med, så er det vel ikke et problem det. =) 1
Rayanne Skrevet 9. april 2011 #12 Skrevet 9. april 2011 Løgnhals. Enten har du ikke kjæreste elle du driter i henne. Hvordan kan noen tenne på at den du er glad i har seg med en annen? DU må i såfall være helt syk i hodet"!!! Fordi alle som føler annerledes enn du gjør må være løgnere? Gratulerer med dagens intoleransepris på KG!
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #13 Skrevet 9. april 2011 Du er ikke unormal! Kanskje tenner du på det som er litt forbudt, spennende, litt "kinky"? Kanskje gir deg et lite ekstra kick, at du skal vise at du er bedre enn dem? Eller helt motsatt, at du liker å føle deg litt underdanig, litt brukt, ved at du tenker på noe "skittent" som du egentlig ikke liker? Mye synsing, men poenget mitt er at du absolutt ikke er unormal.
Shantee Skrevet 9. april 2011 Forfatter #14 Skrevet 9. april 2011 Du tenner, ingen skades. Hvem bryr seg om det er unomralt eller ei? Så lenge du har nytelse og det ikke går utover noen kan du fantasere om Lego-figurer som smører seg inn i avocado og pisker hverandre med stangselleri for min del. Hadde jeg vert typen din hadde jeg blitt grisekåt av disse fantasiene dine Hahaha, jeg likte dette utsagnet ditt! *Fnis* Vel typen min vet nok ikke om disse fantasiene mine, for jeg har ikke tenkt å sette noen ideer i hodet på ham.. Og vet ikke om han har taklet å høre det heller. Du er ikke unormal! Kanskje tenner du på det som er litt forbudt, spennende, litt "kinky"? Kanskje gir deg et lite ekstra kick, at du skal vise at du er bedre enn dem? Eller helt motsatt, at du liker å føle deg litt underdanig, litt brukt, ved at du tenker på noe "skittent" som du egentlig ikke liker? Mye synsing, men poenget mitt er at du absolutt ikke er unormal. Du er kanskje inne på noe der. Den tanken om å føle seg brukt og dolket i ryggen, at han koser seg bak min rygg med noen andre enn meg. Ehh, makes no sense kanskje. Men akkurat der og da funker det veldig bra for meg!
Gjest Aria. Skrevet 11. april 2011 #15 Skrevet 11. april 2011 Du tenner, ingen skades. Hvem bryr seg om det er unomralt eller ei? Så lenge du har nytelse og det ikke går utover noen kan du fantasere om Lego-figurer som smører seg inn i avocado og pisker hverandre med stangselleri for min del. Hadde jeg vert typen din hadde jeg blitt grisekåt av disse fantasiene dine Liker
Gjest SnakeOil Skrevet 11. april 2011 #16 Skrevet 11. april 2011 (endret) Når jeg har sex med kjæresten min bruker jeg ofte fantasier for å komme raskere. Men fantasiene som går igjen er at han har sex med andre jenter (eks-kjærester av ham og liknende som jeg egentlig er sjalu på). Jeg har selvfølgelig ingen ønsker om at han skal være utro mot meg, men hvorfor tenner jeg på denne fantasien?? Vet ikke om jeg ville kalt det "normalt", men det er ikke helt "uvanlig" heller.....kanskje heller....."eksotisk"....eller.."spesiell" fantasi er bedre ord? Dette kalles uansett Cuckold-fantasier (forumet har en egen representant her under samme navn, han er en smarting ). Normalt benytter man ordet på fantasier menn har om at kona blir knullet av andre menn mens han ser på (eller deltar/suger karen/svelger satsen/slikker musa ren etterpå osv). Fantasier er fantasier, virkelighet noe heeeelt annet, fullt lov å fantasere vel...? (Er værre med damer som fantaserer om andre menn når de knuller med typen ) Endret 11. april 2011 av SnakeOil
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #17 Skrevet 11. april 2011 Jeg er jente, og har fantasier i samme sjanger. Jeg har ikke fortalt han om disse overhodet ennå. Og jeg fantaserer mest når jeg er alene og onanener. Jeg blir ihvertfall enormt tennt, sjalu og det vekker masse lidenskap i meg. Både tanken på at han har sex med en annen kvinne foran meg, og nå i det siste har det utviklet seg til at han "ydmyker" meg litt samtidig. I fare for å gå for mye i detalj synes jeg det er en tennende tanke at han kommanderer meg til å slikke henne etter at han har spermet på henne. Det er ikke snakk om kvinner som jeg kjenner, eller exer jeg har i disse fantasiene.... men rene fantasidamer som gjerne ser flottere ut enn meg. Jeg høres jo ut som som en skikkelig hanrei/cuckold Jeg tenner også på tanken om at vi har sex med et annet par. Jeg vet ikke om disse fantasiene noensinne vil bli satt ut i livet. Men akkurat her og nå koser jeg meg litt med dem. Det han ikke vet, har han ikke vondt av.. og det er jo bare en fantasi. Kan nevne at jeg har blitt spurt av et par om å gjennomføre en slik fantasi for dem. Dvs- en slags trekant, hvor jeg har sex med hennes kjæreste. Jeg takket nei, ettersom jeg ikke følte noen tenning over dette selv.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #18 Skrevet 11. april 2011 Kan nevne at jeg har blitt spurt av et par om å gjennomføre en slik fantasi for dem. Dvs- en slags trekant, hvor jeg har sex med hennes kjæreste. Jeg takket nei, ettersom jeg ikke følte noen tenning over dette selv. oj, det ble kronglete forklart: mener at jeg ikke tenner på å være den som har sex med en annen kvinnes mann.
Gjest Madonna Skrevet 11. april 2011 #19 Skrevet 11. april 2011 Vet ikke om jeg ville kalt det "normalt", men det er ikke helt "uvanlig" heller.....kanskje heller....."eksotisk"....eller.."spesiell" fantasi er bedre ord? Dette kalles uansett Cuckold-fantasier (forumet har en egen representant her under samme navn, han er en smarting ). Normalt benytter man ordet på fantasier menn har om at kona blir knullet av andre menn mens han ser på (eller deltar/suger karen/svelger satsen/slikker musa ren etterpå osv). Fantasier er fantasier, virkelighet noe heeeelt annet, fullt lov å fantasere vel...? (Er værre med damer som fantaserer om andre menn når de knuller med typen ) Jeg må innrømme at jeg lenge har fantasert om andre når jeg har sex med mannen min. Jeg er glad i mannen min men jeg tenner vel ikke nok på ham lenger. Det aller beste må vel være å tenne rått på den man er sammen med som jeg leser her på KG at mange kvinner gjør. Jeg har lett for å bli (avstands)forelsket i andre menn og da er det den siste flammen jeg fantaserer om. Men jeg kan også fantasere om mannsvesener som ikke er ekte personer som eksisterer. Men jeg er vel av den meningen at Det han ikke vet - det har han ikke vondt av, så lenge han blir tilfredsstilt selv.
Gjest MikeWaters Skrevet 11. april 2011 #20 Skrevet 11. april 2011 Men jeg er vel av den meningen at Det han ikke vet - det har han ikke vondt av, så lenge han blir tilfredsstilt selv. Men hva med deg? Blir du tilfredstilt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå