Gå til innhold

eldre menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har du hatt sex med eldre menn? hvordan var det i forhold til yngre gutter? fortell fortell

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er "eldre menn"?

AnonymBruker
Skrevet

Definer "eldre" da...

Har bare hatt sex med menn som var eldre enn meg, den siste er den elste, og det er 11 år mellom oss. Det er hittil den beste sexen jeg har hatt noen gang, og det virker nesten som om de blir bedre i senga jo eldre de er... Selvtillit og erfaringer gjør underverker :)

Gjest Katten.
Skrevet

Eldre menn er enkelt: en mann som er eldre enn deg.

For min del er eldre kvinner, kvinner som er "vesentlig" (syv åtte år eldre) eldre kvinner, pga de er eldre enn meg.

Skrevet

Liker best eldre menn, jeg. Menn fra 8-12 år eldre enn meg er perfekt og faktisk de beste elskerne jeg har hatt. Kjæresten min er 12 år eldre enn meg og fy så deilig han er i sengen. I mine erfaringer har de mennene som har vært eldre vært mer opptatt av å tilfredsstille meg enn at de kun tenker på seg selv. De yngre mennene jeg har hatt (aldri yngre enn meg selv) har det vært inn og ut, inn og ut ferdig!

Synes de eldre er mer øm, bryr seg mer om jenta, kjærtegner, koser, stimulerer og vet hva de skal si. De yngre er mer: "kan du suge meg?!" Altså, jeg elsker å suge og blir rimelig tent av det, men jeg gjør det ikke på kommando. Dette er noe jeg gjør fordi jeg vil og fordi jeg nyter det, gjør det heller ikke på hvem som helst.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet (endret)

Buggy shitt

Endret av Katten.
Skrevet (endret)

.

Endret av popnagle
Gjest Gjest
Skrevet

Motsatt. Mine erfaringer tilsier at de er langt mer opptatt av seg selv og kan mindre om kvinners seksualitet enn de yngre.

Skrevet

Sier seg selv at en mann som har 10-15 år seksuell erfaring er bedre i senga enn en på 18.

Gjest Katten.
Skrevet

Sier seg selv at en mann som har 10-15 år seksuell erfaring er bedre i senga enn en på 18.

Nei. Den mannen kan ha 10-15 års seksuell erfaring innenfor misjonærstillingen og alt av forspill vært "kom kjærring, vi skal pule!"...

Det er også større press på den yngre garde for å prestere nå, enn det var tidligere, gjennom media. Dog, tror jeg fortsatt at en gjennomsnittlig eldre mann er bedre i senga enn en gjennomsnittlig ung mann - men det er ikke nødvendigvis fakta.

Gjest Gjest
Skrevet

...men de fleste mellom 25 og 30 er i en klasse for seg i forhold til de som er i slutten av 30-årene + (ja jeg forstår at en 18-åring nok er litt erfaringsløs kontra en som er 10-15 år eldre, men summa sumarum tror jeg nok den 18-åringen er langt over 40 åringen om en 5-års tid:)

)

Skrevet

Hatt en som var 28 år eldre enn meg... Jeg må si at alderen spiller liten rolle, erfaring og omtenksomhet henger ikke alltid sammen med alder.

Gjest Gjest
Skrevet

...men de fleste mellom 25 og 30 er i en klasse for seg i forhold til de som er i slutten av 30-årene + (ja jeg forstår at en 18-åring nok er litt erfaringsløs kontra en som er 10-15 år eldre, men summa sumarum tror jeg nok den 18-åringen er langt over 40 åringen om en 5-års tid:)

)

Ikke hvis han er mer opptatt av kvantitet enn kvalitet. En blir ikke seksuelt erfaren av å ha flest mulig ONSer i fylla. Ihvertfall ikke i betydningen av å bli en bra elsker.

Gjest Geitost
Skrevet

Alder sier ingenting om en person er god i senga eller ikke. Hva er god sex? Etter min mening er god sex det man oppnår ved å ha sex med en fast partner X antall ganger. Hvorfor? Fordi alle mennesker er ikke like, selv om du skulle hatt 150 forskjellige sexpartnere, så ville ikke det nødvendigvis sagt at DU var god i senga. Det finnes desverre ikke noe fasitsvar på hva det vil si å være god i senga :nei:

Du har kanskje en formening om hva det vil si å være god i senga, men det vil ikke si at 100 000 andre personer er enig med deg...

Gjest gjest
Skrevet

Iløpet av to år har jeg hatt sex med en på 27, en på 35, en på 40 og en på 48 år. Jeg er 45.

Det var ingen merkbar forskjell i erfaring på noen av dem.

Selv om man har hatt samme partner i mange år er det ikke dermed sagt at de er bra i senga. Har en venninne som var gift i 18 år og de hadde som oftest misjonær. Når hun ble skilt så oppdaget hun hva bra sex er. Man er jo to, så selv om begge regner seg som erfarne og bra i senga så er det ikke sikkert man passer sammen seksuelt.

Men det er stor forskjell fra jeg var 20 og hadde sex med 20-åringer som ikke hadde vært i forhold. De fleste tenkte kun på seg selv. Ops, høres ut som jeg har hatt sex med veldig mange..... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var 16 hadde jeg sex med en på 45. Digg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...