lykkeknotten Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Jeg har spilt håndball fra jeg var ca 6 år, og frem til jeg ble 15-16. En stund før jeg sluttet hadde jeg akkurat blitt tatt opp til kretslag, og gikk over til Nordstrand. Dessverre var jeg så uheldig og fikk en korsbånd, menisk, og leddbåndskade . Det ble enden på min håndballkarriere. Jeg har ikke tenkt på annet en håndball siden jeg sluttet, og har lenge hatt et stort ønske om å begynne igjen. Problemet er bare at jeg vet at jeg ikke vil leve opp til mine egne forventninger, og jeg synes det er vanskelig å bli kjent med nye mennesker som gjerne kjenner hverandre fra før. I tillegg er jeg ikke akkurat godt trent.. Nå har jeg bestemt meg for å ikke la sånne ting hindre meg i å gjøre det jeg liker best. Så er det noen her som vet om, eller spiller på et håndballag i Oslo, i en lav divisjon (6-7? )? Jeg er forresten 21, straks 22 år!
Gjest Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 Sjekk på nettsidene til Håndballforbundet. Der kan du finne alle lag i Oslo, i de ulike divisjonene.
lykkeknotten Skrevet 9. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2011 Det er jeg klar over, men jeg lurte på om noen her visste om et lag, eller spiller på ett de kunne anbefale
lykkeknotten Skrevet 28. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2011 Ingen som trenger en rekrutt til på laget sitt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå