AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 En venninne av min datter er ganske syk nå og mora hennes har fortalt oss at hun ble bitt av en hoggorm for noen dager siden. Min datter er ganske redd og tenker mye på dette, jeg tenkte at det går vel bra. Men så kom jeg på en ting, det er vel ikke hoggorm ute nå, eller? Snøen er jo ikke helt smeltet en gang. Synes dette bare ble så merkelig, det gikk ikke opp for meg det det samme, men hvorfor lyver om det? Er nå litt usikker på hva jeg skal gjøre, skal jeg si noe? Nå har jeg ikke sett datteren hennes etter at hun ble syk heller og begynner jo nå litt å lure på om er syk eller om mora bare lyver.
karolinn Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Enkelte steder kan hoggormen ha kommet fram. Det har vært mye varme i sola den siste uka, og snøfritt mange plasser. Dog er hoggormen ganske døsig/rolig rett etter at de har kommet ut fra hiet.
SmallTalk Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 Huggormen har kommet frem på østlandet ihvertfall. Den ligger dessverre og soler seg ute på berg og stener for tiden. Dersom du bor på østlandet så er det ikke usannsynlig at denne jenta faktisk ble bitt av orm.
Frøken Smilla Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 Det er observert huggorm på østlandet, i alle fall, og det er ikke uvanlig at de kommer frem på dagtid på solrike dager på denne tiden av året.
Emma3 Skrevet 8. april 2011 #5 Skrevet 8. april 2011 Den er desverre observert på vestlandet og. Svigermor har nett sett den
Dizzy Skrevet 8. april 2011 #6 Skrevet 8. april 2011 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_trondelag/1.7586056
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå