Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

jeg kunne tenkt meg å sendt en slik tulle-sms, men er det noen her som har en side å anbefale? jeg fant flere sider men en måtte registrere seg (det er egentlig ikke noe problem) men måtte bli medlem? noen som vet om en side hvor det er gratis, jeg skal kun sende EN sms, så ønsker ikke noe medlemsskap som koster...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare finne på noe tull selv?

Skrevet

jeg tror du misforstår meg, jeg mener en slik side hvor en kan sende anonym sms, altså en kan velge å skrive hvem avsenderen er fra.

Skrevet
På Luresms kan du sende 30 gratis om du registrerer deg. På den siden kan du også velge hvem avsenderen skal være. Du sender altså helt anonymt. :)
Skrevet

takk for svar! :) har du prøvd den siden selv? dersom jeg registrer meg og sender EN sms, kan jeg melde meg ut samme dag da? trenger jeg betale noe eller er det kun dersom en sender mer enn 30 sms?

Skrevet

På Luresms kan du sende 30 gratis om du registrerer deg. På den siden kan du også velge hvem avsenderen skal være. Du sender altså helt anonymt. :)

Det kommer dog "Luresms.com" eller noe på slutten av meldingen, så det vil være ganske tydelig at det er tull :P

Skrevet

Det kommer dog "Luresms.com" eller noe på slutten av meldingen, så det vil være ganske tydelig at det er tull :P

Nei, jeg tror ikke det. :/

Det gjorde ikke det før iallefall.

Som medlem hos oss får du:

• Send lure SMS med valgfri avsender.

• 30 gratis lure SMS ved registrering.

• Ingen reklame i SMS meldingene.

• Adressebok for å legge til dine kontakter.

• Historikk over dine sendte SMS meldinger.

Står det på siden der. :)

Skrevet

Nei, jeg tror ikke det. :/

Det gjorde ikke det før iallefall.

Som medlem hos oss får du:

• Send lure SMS med valgfri avsender.

• 30 gratis lure SMS ved registrering.

• Ingen reklame i SMS meldingene.

• Adressebok for å legge til dine kontakter.

• Historikk over dine sendte SMS meldinger.

Står det på siden der. :)

Hm, prøvde i går, på kjærestens telefon. Han satt rett ved sidenav meg, og når vi så meldingen kom det en slik "luresms"-hilsen på slutten av meldingen. Kanskje de bare er på de første eller noe, vet ikke. Lot det være med den ene :P

Gjest Gjest
Skrevet

desverre er det nye regler på dette så slike sider er pliktig til å ha "reklame" på slutten av sms der de informerer om at det er tullesms

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...