AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Nå er jeg frustrert! Vi har en datter som blir 1 år i mai. Søkte om barnehageplass når hun var 2 uker gammel, håpet og få plass fra mai i år, men regnet ikke med å få før august. Har ikke hørt noe, men fikk i kveld tips om at jeg kunne skjekke status på søknaden på Oslo kommunes nettsider via min id. Logget meg inn og fikk sjokk! Vi har blitt tilbudt plass, men aldri motatt noe brev på dette! Svarfristen på 10 dager har dermed gått ut, og vi har mistet plassen... Betyr dette at vi må søke igjen, og risikere og vente helt til august 2012 før vi får plas??? For så lenge klarer jeg ikke å finne alternativ barnepass...
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Jeg ville ringt inn og forklart, kanskje det ordner seg?
Kosejenta Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 Kontakt barnehage kontoret ditt og fortell at du nettopp har blitt obs på at du har blitt tildelt plass, men ikke fått dette i posten, derfor ikke fått svart innen fristen. Dette er da ikke din feil. Andre opptak er vel ikke over, så kanskje det ordner seg. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå