Gå til innhold

Den nye reklamen til posten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes den er så sykt creepy! Husker ikke hva de reklamerer for heller jeg, men at posten skal bli ny eller et eller annet.

Uansett, det der stive, følelsesløse ansiktet som de har klippet inn i historiske begivenheter *grøss* også med den musikken i tillegg!

Hadde mareritt om det her en natt jeg! :lol:

Fler enn meg som oppfatter reklamen som creepy?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den reklamen for Digi-post du mener sikkert.. vet jeg har sett den, men husker den faktisk ikke. Håper den kommer på tvn snart ;9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet, skikkelig creepy, hater den reklamen....gir meg en ekkel følelse....

Godt jeg ikke er alene hehe :gjeiper:

Gjest SelvesteTerese
Skrevet

Uff ja, den er creepy :P

Skrevet

Wææh, godt å høre det ikke er meg. Jeg blir helt nervevrak av den reklamen. Ekle, ekle menneskene. Supercreepy når dem klipper ho dama inn i han som har briller, ikke hår og diiigre øyne. Sånne :overrasket:

:haar::blink::unsure::bond:

Men dem oppnår jo det dem vil, folk snakker om den ;)

• Liker 1
Skrevet

Fant den dessverre ikke på youtube, du som spurte om å se den, men den går hele tiden på tv3 og tvnorge hvertfall :redd:

Synes den er verst når det ekle ansiktet er på apa jeg! :overrasket:

AnonymBruker
Skrevet

Fant den dessverre ikke på youtube, du som spurte om å se den, men den går hele tiden på tv3 og tvnorge hvertfall :redd:

Synes den er verst når det ekle ansiktet er på apa jeg! :overrasket:

Helt enig! Liker det vanlige ansiktet til Julius best jeg! Synes faktisk reklamen er så ekkel at jeg aldri har fått med meg poenget med den :sjenert:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Å, nå ble jeg nysgjerrig...!!

Hun som det er bilde av på reklamen/infoen jeg fikk i posten i går - om Digipost - er en tidligere venninne av meg. Hvis hun kan være creepy i en reklame så vil jeg veldig gjerne se den reklamen.

Skulle likt å se om jeg er enig, lizzm... :filer:

Edit: Manglet et ord. Jadda.

Endret av Tonka
Skrevet

Du kan laste opp ditt eget ansikt her: http://www.posten.no/digipost/

Ler meg ihjel :skratte:

Leee! :skratte: Så utrolig bra! Og jeg er enig i at reklamen er ganske ekkel ja :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Du kan laste opp ditt eget ansikt her: http://www.posten.no/digipost/

Ler meg ihjel :skratte:

Herreguuuud så freaky! Men jeg skjønner fremdeles ikke greia med dette :sjenert:

Skrevet

Den er heeelt forferdelig!

Skrevet

Dette er en av de dårligste reklamene på lenge.... Jeg får fortsatt ikke budskapet til å passe med produktet.

Skrevet

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig! Har sikkert sett den på tv, men kan virkelig ikke huske reklamen nå :klo:

Skrevet

Dette er en av de dårligste reklamene på lenge.... Jeg får fortsatt ikke budskapet til å passe med produktet.

Hehe, er helt enig! Irriterer meg over at reklamen ikke har noe som helst med posten å gjøre :gjeiper:

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet (endret)

Den reklamen er fæl ja :haar: Jeg synes faktisk at det verste er når ansiktet er limt på hun ene fra Bobbysocks. Det er noe creepy med det livløse ansiktet med de store øynene som lukker munnen opp og igjen som en fisk.

Endret av Sjokoladebolle
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...