Gå til innhold

Hvor mange cm er du rundt venstre legg?

Anbefalte innlegg

Gjest petre
Skrevet

Det er det sikkert noen som lurer på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så merkelig, akkurat 1,2 cm mindre enn rundt den høyre. Jeg forstår det bare ikke!

AnonymBruker
Skrevet

25 cm ;)

AnonymBruker
Skrevet

28 cm

Gjest Applestore
Skrevet

Hver gang jeg har ryddet bort målebåndet, kommer det en ny tråd om mål, som jeg bare mååå gjøre :gjeiper:

Gjest Mahareth
Skrevet

Omtrent 15 cm på midten. Måler jeg der det er tykkest er det nesten 40 :hakeslepp: Jeg har forøvrig en fettprosent på 12, så her er det ingen tvil om at jeg ikke er feit :snurt:

AnonymBruker
Skrevet

38 cm

Er dog en stor bamse på 190 cm over bakken

Gjest white tiger
Skrevet

Jeg er hele 39 cm rundt leggene jeg (har bare målt høyre :fnise: ). Men har kraftig beinbygning og kraftige muskler i leggene, så tror ikke det er noe særlig med fett.

AnonymBruker
Skrevet

Omtrent 15 cm på midten. Måler jeg der det er tykkest er det nesten 40 :hakeslepp: Jeg har forøvrig en fettprosent på 12, så her er det ingen tvil om at jeg ikke er feit :snurt:

Du tuller, ikke sant? Det er så godt som umulig for en kvinne å være 160 cm høy med en vekt på 100 kg og samtidig kun 12% kroppsfett.

Gjest Mahareth
Skrevet

Du tuller, ikke sant? Det er så godt som umulig for en kvinne å være 160 cm høy med en vekt på 100 kg og samtidig kun 12% kroppsfett.

Å herregud.... SELVFØLGELIG tuller jeg.

Gjest Applestore
Skrevet

:skratte: eh, jeg har målt feil legg..

Er 37 på det tykkeste, er heldigvis mye muskler der da :D

AnonymBruker
Skrevet

38 cm, synes de godt kunne vært større begge to...

Skrevet

31 cm på det bredeste. Faktisk en cm smalere enn den andre leggen. ( Og ja, har kontrollmålt ørten ganger...)

Tror nå nesten jeg har målt det som kan måles på denne kroppen ved hjelp av KG. etter å ha hangt her noen år tror jeg det meste begynner å bli ferdigmålt, for å si det slik. Tror faktisk det var en tråd en gang i tiden hvor vi målte øreflipplengde....;-)

Skrevet

30 cm på det tykkeste

Skrevet

Veldig godt poeng TS. Er så lei av disse hvor mye du veier, hvor mange cm, fettprosent er du? Hva er vitsen med dette egentlig? Er helt latterlig.

AnonymBruker
Skrevet

31.. Er det bredt, egentlig..?

AnonymBruker
Skrevet

31.. Er det bredt, egentlig..?

Man sliter ikke med å finne støvletter før man bikker 36, så du er nok trygg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...