AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Venter en sønn snart og har begynt å tenke på navn. Vi sitter og vurderer å kalle han Belthazor. Det høres jo litt tøft ut synes vi. 1
Marila Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 Du er klar over at da kaller du ham opp etter en demon i tv-serien Charmed? 3
Sofiemor Skrevet 8. april 2011 #5 Skrevet 8. april 2011 Nei, det syns jeg overhodet ikke er et ok navn. 2
Gjest Skrevet 8. april 2011 #6 Skrevet 8. april 2011 Noen som er Charmed-fan her, eller..? Tror jeg ville I ALLEFALL stavet det Baltasar. Da får jeg heller sånn barnetv-følelse av det, istedet for demon... Føles ut som et Karius&Baktus navn
Marila Skrevet 8. april 2011 #7 Skrevet 8. april 2011 Det må jo være lov å være Charmed-fan - det er det sikkert andre som er og kommer til å reagere som meg. Jeg lurer bare på om det er der TS har fått det fra? Baltasar- er ikke det den lille elefanten? Jeg synes uansett ikke dette er et ok navn, og i den formen dere har tenkt på veit jeg ikke om dere får det godkjent heller. 1
Lulilelu Skrevet 8. april 2011 #8 Skrevet 8. april 2011 Stakkrs unge må jo da stave navnet sitt til alle for resten av sitt liv. Ikke var det fint heller. Som de andre sier så er det en demon fra Charmed.
mitt lille land Skrevet 8. april 2011 #9 Skrevet 8. april 2011 Dere må aldri tenke på å gi deres gutt dette navnet! 1
Gjest Skrevet 8. april 2011 #10 Skrevet 8. april 2011 Baltasar- er ikke det den lille elefanten? Er vel en professor, så vidt jeg husker!
Kråkesaks Skrevet 8. april 2011 #11 Skrevet 8. april 2011 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Kråkesaks, moderator.
Gjest SelvesteTerese Skrevet 8. april 2011 #14 Skrevet 8. april 2011 Tenk på barnet da, som må eventuelt vokse opp med dette navnet Nei, dette navnet var ikke ok synes jeg!!
Gjest Lykkeliky Skrevet 8. april 2011 #15 Skrevet 8. april 2011 Venter en sønn snart og har begynt å tenke på navn. Vi sitter og vurderer å kalle han Belthazor. Det høres jo litt tøft ut synes vi. Du a´ tulle-jenta!!!! 2
Minimus Skrevet 8. april 2011 #17 Skrevet 8. april 2011 Kanskje ikkje heilt min smak, men so lenge de likar det har det jo ingenting å sei. Go for it Eg tykkjer Timian er litt fint. Hehe, smaken er som baken - delt i to. Kor langt er du på veg? Go helg
Sweetpea25 Skrevet 8. april 2011 #18 Skrevet 8. april 2011 Ikke det fineste navnet jeg har hørt, men hver sin smak
Bellamy Skrevet 8. april 2011 #19 Skrevet 8. april 2011 Dette ville jeg aldri kalt mitt eget barn.. Som nevnt tidligere blir han jo nødt til å forklare og stave navnet hele livet, og det er en demon i Charmed. Men for all del, det er deres valg!
Gjest Elfie Skrevet 9. april 2011 #20 Skrevet 9. april 2011 Jeg har et navn jeg må stave til alle og enhver,og det er plagsomt. Men jeg ser ikke at det er verre enn andre navn. Jeg ser ikke charmed, men det fins folk som heter det. Men de to jeg vet om har dobbeltnavn,slik at de kan velge selv hvordan de vil presentere seg. Gratulerer med baby:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå