:-) anna Skrevet 3. november 2003 #1 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg må bare spørre selv om det vel egentlig er litt teit. Gullfisken min ligger så mye stille om dagen. På bunnen av bollen sin helt nede i sanden. (med buken NED) Skjønner ikke helt hvorfor. Noen som har noen ideer. Har to teorier selv. - Enten er han syk og på vei til de evige gullfiskboller ellerså er det kaldere i vannet nå enn det bruker å være så dermed ligger han mer i ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 3. november 2003 #2 Del Skrevet 3. november 2003 Kvitt deg med bollen, og kjøp deg et akvarium. Gullfisker skal ikke puttes i glassboller! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 3. november 2003 #3 Del Skrevet 3. november 2003 Lenge siden du har skiftet vann? Skift 1/3 av vannet, og ta gjerne med deg en vannprøve av det gamle vannet til dyrebutikken for å få det testet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 3. november 2003 #4 Del Skrevet 3. november 2003 Gulfiskboller er desverre ikke gullfiskens beste venn........ Husk å skifte 1/3 av vannet hver uke. Og rense bollen en gang i månden. Gullfisker vil ikke ha det for varmt i bollen heller ... For mye foring er ikke bra Kjenenr til det med sløve gullfisker ja - men jeg greier ikke å finne ut hvorfor de gjør det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 4. november 2003 #5 Del Skrevet 4. november 2003 Kvitt deg med bollen' date= og kjøp deg et akvarium. Gullfisker skal ikke puttes i glassboller! Hadde en gullfisk som levde 6år i en bolle! Anna: Har du sjekket at fisken din ikke har fått sopp eller parasitter? Er det ekstra kaldt i huset, kan det være at den blir sløv. Vannkvalitet er viktig. Bruker du aquasafe (el) når du bytter vann? Hvis du ikke gjør det, bør du koke det først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå