Gå til innhold

LEILIGHET I OSLO - NOEN SOM SØKER ET ROLIG LEIEBOERPAR?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei :-) Jeg og min samboer (begge helt i starten av 20-årene) vurderer i disse dager sterkt å bosette oss i Oslo, og lurer i den forbindelse på hvilke sentrumsnære områder det er billigst å leie? Bofellesskap er vi begge enige om at er uaktuelt, så om vi hadde kunnet finne oss en liten leilighet av noe slag ville det vært helt fantastisk - helst med en månedsleie på rundt 8000 kroner maks. Strøm osv. kan da fint komme i tillegg.

Det er ikke tilfeldigvis noen av dere her inne som sitter på informasjon om noe hyggelig, lite og snertent til leie i nærheten av sentrum et sted, eller som eventuelt selv søker et rolig leieboerpar? :-)

Endret av Vic Mascara
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg inn eiga annonse på finn.no.

Eg kjenner nokre par nær pensjonsalder som sit på nedbetalte einebustader med sokkelleigenheiter. Sia bustaden er nedbetalt er dei ikkje avhengig av leigeinntektane, og leiger ut billeg. Helst til godt etablerte som blir buande nokre år. Dei annonserer ikkje sjølv, sia dei ligg så langt under marknadspris - dei finn leigetakarar anten gjennom kjente eller gjennom "ønskes leid" på finn.no.

Eg bur landleg til i Oslo Øst, det tek eit kvarter med t-banen inn til Oslo S. Landleg og sentralt, altså. Leigeprisane i sentrum er gale-Mattias, og eg hadde heller vald å leige litt lenger unna til ein hyggelegare penge og med fleire kvadratmeter. for det er lett å få klaus når ein skal bu to personar omlag oppå kvarandre i ei lita leigenheit, same kor forelska ein er...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leier en kjempefin 2-roms på St.hanshaugen, 45 m2, 7700 i mnd´en (flyttet inn for 1 mnd siden, leier av firma). Så man må absolutt ikke ut av byen for å finne noe rimelig, tvert i mot finner jeg at leieprisene er nesten like overalt i byen nå. Sett inn annonse selv på finn.no, mye lettere å få napp da.

Skrevet

Takker så meget for flotte svar, begge to :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...