Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!! Noen som har opplevd flere dager med rikelig el-slim, men ingen pos. el.test eller el.smerter? Er ganske sikker på at det el.slim, bruker å få det rundt el-tider også Men kan man få det utenom el også??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til meg prøvingen ihvertfall :)

Skrevet

Jepp, hele tiden. Jeg får til og med positive EL tester uten EL. Syklusen er på tur, og det eneste som kan bekrefte at jeg har hatt EL er temping, der jeg ser at temperaturen holder seg høy etter EL.

Rekorden er fire ganger med EL slim, riktig livmortapp, murringer og positiv EL test i en syklus, uten at EL skjer.

Skrevet

Jepp, hele tiden. Jeg får til og med positive EL tester uten EL. Syklusen er på tur, og det eneste som kan bekrefte at jeg har hatt EL er temping, der jeg ser at temperaturen holder seg høy etter EL.

Rekorden er fire ganger med EL slim, riktig livmortapp, murringer og positiv EL test i en syklus, uten at EL skjer.

Såpass ja, er det rart man blir forvirret?!

Begynt å tempe nå, men synes tempraturen varierer fra dag til dag. Tar det rett etter jeg våknet. Bruker sånn vanlig termometer, holder det vel? Når bør man begynne å tempe i syklusen, eller gjør man det hele tiden?

Tror vi bare har :sengekos: annenhver dag fra syklusdag 8 og til dag 20. Da bør vi ha truffet el på et eller annet tidspunkt. Tror jeg blir gal av temping, tafsing, slim og "el-smerter". Får bare ta det med ro tror jeg. Den teorien har jeg ennå ikke prøvd ;):sjenert:

Skrevet

Lykke til meg prøvingen ihvertfall :)

Takk, trenger nok litt hell på veien mot en liten spire!! :jepp:

Skrevet

Det er viktig at du måler til samme tidspunkt hver dag, før du står opp. Man må også bruke et digitalt termometer med to desimaler, disse fåes kjøpt på nett. Varierer tempen mye bør man bytte målested.

Før inn dataene i verktøy på nett, for eksempel www.fertilityfriend.com. Her vil du over tid se trenden, temperaturene fra dag til dag gir liten mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...