AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #1 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg begynte i dag på penomax som jeg skal ta i tre dager. (Tilsammen 18 tabletter). Kan jeg da drikke alkohol i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 8. april 2011 #2 Del Skrevet 8. april 2011 Heia,hm..er ikke det penclin? er det det, kan du drikke, men tab virker ikke den dagen sa de på apoteket til meg.regner med de har peil å de prater om.Det du kan risikere er at du må ha mere kur for å få bokt med det du feiler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #3 Del Skrevet 9. april 2011 Åj, jeg drakk jo i går. Litt dumt at en tredagers kur ikke virker en av dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 10. april 2011 #4 Del Skrevet 10. april 2011 Tråden stenges. Har du spørsmål angående medisiner og alkohol bør du spørre din lege. Kråkesaks, moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg