Fat Sally Lee Skrevet 3. november 2003 #1 Skrevet 3. november 2003 Jeg har lenge hatt naturlig lange negler, med fransk manikyrlakk, men nå i helga brakk en av neglene, så jeg klippet alle av. Fytti rakkeren, jeg føler meg helt funksjonshemmet uten mine lange negler! Derfor ønsker jeg å støpe nye negler, med hvit tip. Hva slags materiale bør jeg støpe neglene i? Kan en støpe falske negler oppå korte naturlige negler? Er det noe jeg bør gjøre for å forberede neglene på en slik behandling? Pris?
starie Skrevet 3. november 2003 #3 Skrevet 3. november 2003 Jeg har tidligere hatt acrylnegler, men synes disse blir tjukke og klumpete. Kommer til å velge resin neste gang, de er tynnere og ser mer naturlige ut. Nytt sett koster 750 der jeg skal ha.
tuji Skrevet 3. november 2003 #4 Skrevet 3. november 2003 Av det jeg har prøvd likte jeg best gelenegler.
Gjest Carmelita Skrevet 4. november 2003 #5 Skrevet 4. november 2003 Jeg må (igjen) anbefale ABC for Nails, de er kjempebra! Nytt sett koster 550,- www.abcfornails.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå