Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om jeg noensinne vil få en stabil jobb jeg trives i. Jeg lurer helt alvorlig på om det er noe galt med meg.

Jeg sitter og har vært på intervju, for en jobb som jeg sikkert kunne greid helt okei, men må ringe tilbake til en instans og si fra om jeg fremdeles er interessert etter å ha vært på intervju.

Jeg sitter med en klump i magen og føler at dette ikke er det rette for meg, selv om - som sagt - det er en jobb jeg kunne greid helt okei. Jeg får helt vondt av tanken på nye mennesker (selv om jeg vet at jeg er nødt til å forholde meg til nye mennesker uansett hvilken jobb jeg starter i), sitte foran pc sånn at alle kan se hva jeg gjør (selv om det bare er jobben jeg kommer til å gjøre på pc'n), sosialisering/kantine, bli vurdert etter jobben jeg gjør, eventuelt få kritikk (god og/eller dårlig) etter utførelse...

Jeg lurer på om det feiler meg noe?? Åssn skal jeg greie å komme meg i jobb når jeg ikke greier fungere i det hele tatt. Og jobb må man jo ha..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Starte noe for deg selv?

AnonymBruker
Skrevet

Starte noe for deg selv?

Ja skulle det. Men det er vel ikke bare, bare....

Skrevet

Som selger / varefremmer jobber man hele dagen alene, men da må man jo også være god til å selge inn kampanjer når man først er i butikk.. og det er jo i høyeste grad sosial-iq areid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...