Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #1 Del Skrevet 3. november 2003 Har dere en oppdatert og fin CV liggende klar? Det har jeg, til enhver tid. På den måten blir det ingen stress å skulle lage ny CV hvis man bestemmer seg for å skifte jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 3. november 2003 #2 Del Skrevet 3. november 2003 Jepp, jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Halliburton Skrevet 3. november 2003 #3 Del Skrevet 3. november 2003 Jada, jeg har min CV liggende lagret på PC'en og den oppdateres når det er nødvendig. H. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 3. november 2003 #4 Del Skrevet 3. november 2003 Jada.. den er alltid oppdatert. Sjelden noe nytt å fylle inn for tiden, men om jeg går et kurs, så fyller jeg det inn rett etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 4. november 2003 #5 Del Skrevet 4. november 2003 Har ingen cv klar. Yrket mitt går på rykte og spørsmål til tidligere arbeidsgivere. Har heldigvis et godt rykte-så jeg stiller sterkt hvis jeg skulle skifte arbeidssted. Sitter nå på en drømmejobb med verdens beste sjef-så jeg ønsker ikke å skifte arbeidsplass nå ihvertfall. :D Elsker jobben min :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. november 2003 #6 Del Skrevet 4. november 2003 Jepp, det har jeg, men tenker det er fordi jeg er arbeidssøker.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 5. november 2003 #7 Del Skrevet 5. november 2003 Ikke helt, jeg har ikke ført inn min nåværende jobb (mest fordi jeg ikke helt vet hva jeg skal skrive om den... Men skal snart sende ut søknader igjen, så da oppdaterer jeg den selvsagt.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå