Lillefruen Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Jeg kjøpte ei bukse i en nokså dyr butikk på onsdag denne uken. Jeg synes buksa jeg prøvde var for trang, og ville ha en større størrelse. Jeg ble til slutt overtalt av de som jobbet der om at jeg måtte ha den størrelsen som var for trang, fordi den skulle utvide seg. Nå har jeg brukt buksa siden onsdagsettermiddag og jeg har VONDT på hoftebeina mine. Den gnager fryktelig, og jeg angrer fælt på at jeg lot meg overtale. Noen som har noen gode råd? Selvsagt burde jeg gå å klage, men kommer jeg til å få ny bukse? Hilsen ei som føler hun kastet 1300 kr rett ut av vinduet....
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Jeg synes det er verdt et forsøk i hvertfall!
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 Jeg synes det er verdt et forsøk i hvertfall!
Glorya82 Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 Jeg har hatt samme problem som deg, en Diesel bukse til 1500 som jeg MÅTTE ta i en strl mindre fordi den skulle utvide seg, så gikk jeg i over en uke med såre hoftebein og bilring på ryggen som jeg egentlig ikke har, men siden buksa var så trang kunne jeg ikke gå med tettsittende gensere etc til den uten å se feit ut. Jeg gikk og klagde og fikk ny bukse i en strl større som satt perfekt, så gå og klag, lykke til
Lillefruen Skrevet 8. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2011 Jeg har hatt samme problem som deg, en Diesel bukse til 1500 som jeg MÅTTE ta i en strl mindre fordi den skulle utvide seg, så gikk jeg i over en uke med såre hoftebein og bilring på ryggen som jeg egentlig ikke har, men siden buksa var så trang kunne jeg ikke gå med tettsittende gensere etc til den uten å se feit ut. Jeg gikk og klagde og fikk ny bukse i en strl større som satt perfekt, så gå og klag, lykke til Ååå, herlighet så godt å høre at det fins flere enn meg Jeg får manne meg opp å gå til butikken!
Jamme Skrevet 8. april 2011 #6 Skrevet 8. april 2011 (endret) Hvorfor skal de på død og liv prakke på oss for trange bukser? Det der skjer meg også hvis jeg ber om hjelp, så jeg har helt sluttet med det. Det skal ikke være noe problem å bytte den, du har jo 14 dagers angrerett. edit: Kom på at angreretten ikke gjelder i butikk... Men uansett har jo de fleste butikker bytterett, og de bør være interessert i at du blir fornøyd. Prøv i alle fall! Endret 8. april 2011 av Jamme
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #7 Skrevet 8. april 2011 Det de ofte glemmer å si fra om er at bukser som regel ikke vider seg ut i livet, det er mest på lårene og rompa. Er den trang i livet så kan man ikke regne med at den vider seg der med mindre buksa er i et veldig elastisk og tynt stoff.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #8 Skrevet 8. april 2011 Jeg kjøpte ei bukse i en nokså dyr butikk på onsdag denne uken. Jeg synes buksa jeg prøvde var for trang, og ville ha en større størrelse. Jeg ble til slutt overtalt av de som jobbet der om at jeg måtte ha den størrelsen som var for trang, fordi den skulle utvide seg. Nå har jeg brukt buksa siden onsdagsettermiddag og jeg har VONDT på hoftebeina mine. Den gnager fryktelig, og jeg angrer fælt på at jeg lot meg overtale. Noen som har noen gode råd? Selvsagt burde jeg gå å klage, men kommer jeg til å få ny bukse? Hilsen ei som føler hun kastet 1300 kr rett ut av vinduet.... Du burde hørt på deg sjøl og kjøpt den du følte var behagelig og komfertabel for deg. Ingen ting er kjekt når buksen er så stram at du ikke føler velvære. Velvære er alt!! Siden ekspeditrisen nærmest "tvang" deg til å velge feil bukse, synes jeg du kan kreve en ny bukse i mer riktig størrelse..
Lillefruen Skrevet 8. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2011 Tusen takk for svar!! Jeg ringte til butikken, og jeg skal få ny bukse! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå