Gå til innhold

Buksedress - upraktisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter å ser på forskjellige buksedresser, eller jumpsuiter som det heter så fint. Det ser jo så behagelig ut, men jeg har et inntrykk av at det er ganske upraktisk med tanke på når man skal på do osv. Er det like upraktisk som det ser ut som? Må da være trått å ta av seg alt på overkroppen for å få kommet seg på do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, buksedress er upraktisk når det gjelder dobesøk. Men jeg synes allikevel det er verdt det for det kan virkelig være lekkert.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, buksedress er upraktisk når det gjelder dobesøk. Men jeg synes allikevel det er verdt det for det kan virkelig være lekkert.

Jeg syns det er kjempe fint selv, men jeg vet ikke om jeg syns det er verdt det når det virker såpass upraktisk å komme seg på do bl.a. Føler at man må ha noe under for ellers så blir man sittende naken oventil på do. Kunne kanskje ha brukt en sånn hjemme, men tror nok neppe jeg ville tatt det på meg når jeg hadde vært ute. Hvordan er det når man er ute da, og må på do? Virker ikke særlig greit å sitte med bar overkropp på et offentlig toalett ...

Skrevet

Jeg klarer ikke helt se problemet. Toalettene er jo private, så det er ingen som vil se inn dit.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke helt se problemet. Toalettene er jo private, så det er ingen som vil se inn dit.

Joda, det er forsåvidt sant, men syns i grunn det virker litt ubehagelig og ekkelt. Man kan jo ha noe under da, men jeg syns personlig at det ikke er spesielt fint.

Gjest Tigress
Skrevet

Veldig upraktisk, inga tvil om det...

Skrevet

Brette av seg overdelen, de er ikke akkurat så vanskelig å få av seg uansett da, er jo et par knapper/glidelår eller stropper, har man BH/bandeau under føles det som bikini bare.

AnonymBruker
Skrevet

Brette av seg overdelen, de er ikke akkurat så vanskelig å få av seg uansett da, er jo et par knapper/glidelår eller stropper, har man BH/bandeau under føles det som bikini bare.

Det må da bli litt kjølig? Man sitter vel ikke på do så lenge om gangen til vanlig kanskje, men jeg vil da tro at det blir litt kjølig likevel?

Skrevet

Utrolig upraktisk og ikke er det fint heller. Mye bedre med kjole da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...